Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:38:40 GMT

۲۷ شهریور زمان رسیدگی به تعلیق جودوی ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۱۷۷۷

۲۷ شهریور زمان رسیدگی به تعلیق جودوی ایران

قرار بود دادگاه حکمیت ورزشی برای رسیدگی به شکایت ایران از فدراسیون جهانی جودو در خصوص تعلیق این رشته المپیکی، ۲۰ فروردین ماه در لوزان سوییس برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا  به زمان دیگری موکول شد.

بعد از این اتفاق، دادگاه حکمیت ورزش به تازگی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جودو ایران سه تاریخ جدید را برای برگزاری دادگاه پیشنهاد داد تا با هماهنگی ۲ طرف زمان جدید برای رسیدگی به این پرونده مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم فدراسیون جودو ایران ۲۷ شهریور ماه به عنوان تاریخ جدید دادگاه حکمیت ورزشی انتخاب شد.

براین اساس، هیات اعزامی ایران  در این تاریخ از حقانیت جودو ایران دفاع می‌کند.  

برچسب‌ها فدراسیون جودو فدراسیون جهانی جودو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو فدراسیون جهانی جودو فدراسیون جودو فدراسیون جهانی جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولیدی و کارگاهها در گنبدکاووس گفت: مدت رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان از ۸۸ به ۱۶ روز کاهش یافته است و استان ما دراین حوزه رتبه سوم و در صدور آرای این بخش هم رتبه نخست کشور را دارد.

حسینعلی خواجه‌مظفری همچنین افزود : در یک سال گذشته ۸۱۵ کارگر به سبب حوادث ناشی از کار در کشور جان باختند که از این تعداد ۱۳ نفر از کارگران استان بودند.

او ادامه داد : در یکسال اخیر هفت هزار و ۵۸۷ مورد بازرسی از کارگاه‌های تولیدی گلستان توسط بازرسان این اداره کل و ادارات تابعه آن در شهرستان‌های این استان انجام شد که ۲ هزار و ۸۰۴ مورد آن از کارگاه‌های پرخطر بوده است.

او گفت : خوشبختانه این استان کمترین تنش کارگری در کشور را دارد و دریافت بیمه بیکاری آن هم روند نزولی به خود گرفته است.

او جمعیت کارگری گلستان را به همراه خانواده یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: همه تلاش و برنامه‌ریزی‌های این اداره کل در راستای حمایت کارگر و کارفرما و رعایت حقوق متقابل آنهاست.

وی همچنین ادامه داد: گلستان درحوزه اشتغال رتبه سوم کشور را دارد و این جایگاه از کاهش نرخ بیکاری و نیز افزایش ۲.۲ درصدی مشارکت اقتصادی استان، بدست آمده است.

دیگر خبرها

  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!