Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:48:15 GMT

یکهزار بسته مواد غذایی و بهداشتی در باشت توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۲۱۱۰

یکهزار بسته مواد غذایی و بهداشتی در باشت توزیع شد

سیدعلی رضازاده روز چهارشنبه در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در باشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسته های  مواد غذایی و اقلام بهداشتی با مشارکت خیران در پاسخ به ندای رهبر انقلاب اسلامی در راستای کمک های مومنانه جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه باشت تصریح کرد: ۳۴۰بسته معیشتی دیگر برای توزیع در بین نیازمندان آماده و در حال توزیع بین نیازمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا زاده تأکید کرد: این بسته های معیشتی شامل گوشت سفید و قرمز،رب گوجه،روغن،ماکارونی،مواد شوینده و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه باشت گفت: ارزش هر یک از بسته های معیشتی اهدایی سه میلیون ریال برآورد می شود.

وی اظهار داشت: راه اندازی کارگاه تولید ماسک از دیگر تلاش ها برای کاهش اثرات ویروس کرونا بر زندگی مردم این شهرستان است.

رضازاده از تولید و توزیع رایگان ۲۵ هزار ماسک در این کارگاه خبر داد. 

فرماندار باشت نیز در این آئین با اشاره به اثرات انتشار ویروس کرونا بر معیشت مردم گفت: رزمایش کمک های مومنانه راهکار خوبی برای کمک به معیشت افراد آسیب دیده از ویروس کروناست.

سید مسعود حسینی از تلاش های شبانه روزی اعضای قرارگاه رزمایش کمک های مومنانه در باشت برای توزیع و جمع آوری بسته های حمایتی قدردانی کرد.

وی بیان کرد: در این طرح خیران و مسئولان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا از آلام اقشار آسیب دیده از این بیماری بکاهند.

امام جمعه باشت نیز گفت: برای شناسایی بهتر نیازمندان مجموع شهرستان به سه بخش متشکل از شهرهای باشت،بوستان و روستاها تقسیم شده است.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی افزود: برای شناسایی بهتر افراد نیازمند شهر باشت به هفت محله تقسیم شده است و افراد نیازمند با مشارکت مساجد در لیست هایی مشخص شده است.

وی بیان کرد:بسته های معیشتی جمع آوری شده به افرادی که بر اثر ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند توزیع می شود.

عبودی افزود: اولویت اهدای این بسته ها خانوارهایی است که زیر پوشش نهادهای حمایتی نبوده و از هیچ ارگانی نیز حقوق دریافت نمی کنند.

امام جمعه باشت با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۴۰بسته معیشتی در حال توزیع است افزود:با مشارکت خیران در مراحل بعدی بسته های بیشتری جمع آوری و توزیع خواهد شد.

عبودی از شهروندان نیازمندی که در لیست های دریافت بسته های معیشتی نیستند خواست به قرارگاه رزمایش کمکهای مومنانه مراجعه کنند.

تاکنون ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۸۷۷ نفر از هموطنان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.



 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد باشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد باشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد باشت بسته های معیشتی ویروس کرونا جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت:هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد. یعقوب مظفری گلوگاهی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.   وی افزود: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.   مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد