Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@15:27:03 GMT

بحران ذخیره نفت عمیق‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۲۱۵۶

بحران ذخیره نفت عمیق‌تر می‌شود

ایران اکونومیست- موسسه نفت آمریکا تخمین می زند با ادامه کاهش تقاضا و پرشدن منابع ذخیره نفت، ۹.۹۷۸ میلیون بشکه دیگر در هفته منتهی به بیست و چهارم آوریل، به ذخایر نفتی جهان اضافه شود.

 

به نقل از اویل پرایس، موسسه نفت آمریکا تخمین می زند با ادامه کاهش تقاضا و پرشدن منابع ذخیره نفت، 9.978 میلیون بشکه دیگر در هفته منتهی به بیست و چهارم آوریل، به ذخایر نفتی اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رفت افزایش ذخایر نفتی در این هفته بیشتر از این حد و برابر با 10.619 میلیون بشکه باشد.

موسسه نفت آمریکا هفته گذشته تخمین زده بود ذخایر نفتی آمریکا 13.226 میلیون بشکه اضافه شود در حالی که پیش بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا 15 میلیون بشکه را برای این هفته نشان می داد.

قیمت نفت در روز سه شنبه، قبل از اعلام گزارش موسسه نفت آمریکا بسیار نوسان داشت. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا کاهش و نفت برنت کمی افزایش یافته بود.

قیمت نفت آمریکا در روز سه شنبه 0.08 دلار معادل 0.63 درصد کاهش داشت و به 12 دلار و 70 سنت رسید یعنی 40 سنت ارزانتر از هفته گذشته. قیمت نفت برنت در روز سه شنبه 0.57 دلار معادل 2.85 درصد بالا رفت و 20 دلار و 56 سنت به فروش رسید که 70 سنت بیشتر از هفته گذشته بود.

 

موسسه نفت آمریکا گزارش داد موجودی بنزین در هفته منتهی به بیست و چهارم آوریل 1.108 کاهش یافته در حالی که هفته گذشته 3.435 میلیون بشکه افزایش داشت.

ذخایر میعانات گازی 5.462 میلیون بشکه در این هفته افزایش یافته است در حالی که این رقم در هفته گذشته 7.639 میلیون بشکه بود. ذخایر کاشینگ، قطب ذخیره سازی محصولات نفتی در آمریکا 2.486 بالا رفته است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا تخمین می زند تولید نفت خام این کشور در هفته منتهی به هفدهم آوریل تا 12.2 میلیون بشکه در روز کاهش یافته باشد یعنی 100 هزار بشکه در روز کاهش نسبت به هفته قبل از آن و 900 هزار بشکه در روز کاهش نسبت به زمان اوج تولید.

 

تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: موسسه نفت آمریکا هفته منتهی میلیون بشکه ذخایر نفتی هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!

به گزارش "ورزش سه"، لگد معروف کلینزمن به بشکه تبلیغاتی که در بیرون از زمین قرار داشت در زمان حضورش در بایرن مونیخ حالا به بخشی افسانه‌ای از تاریخ فوتبال این باشگاه تبدیل شده است.

این ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان حالا در گفتگویی درباره این اتفاق و جنونی که در آن زمان به او دست داده بود صحبت کرده است، اتفاقی که در رقابت‌های هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد و در خاطر هواداران بایرن ماندگار شد.

کلینزمن در گفتگو با درباره ناراحتی‌اش از این اتفاق و صحبتش با جووانی تراپاتونی که هدایت بایرن را برعهده داشت اظهار داشت:«من با گریه مقابلش ایستادم و گفتم استاد، متاسفم. نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد. سپس او به من گفت که همه چیز را فراموش کرده و مشکلی وجود ندارد. این اتفاقی است که از روی احساسات رخ می‌دهد. البته که پس از آن همیشه زیر نظر بودم.»

این اتفاق در بازی هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد. بایرن تحت هدایت تراپاتونی باید در خانه روبروی تیم قعر جدولی فرایبورگ بازی می‌کرد. آنها در نبردی نزدیک با بایرلورکوزن برای کسب عنوان قهرمانی بودند و اجازه هیچ لغزشی را نداشتند.

مشکل اینجا بود که بازی در دقیقه ۸۰ همچنان با تساوی بدون گل دنبال می‌شد. همین موضوع باعث شد که تراپاتونی تصمیم به تعویض کلینزمن بگیرد و این اتفاق او را عصبانی کرد. این بازیکن در حالی از زمین بیرون رفت که فحاشی می‌کرد و در نهایت به بشکه تبلیغاتی کنار زمین لگد محکمی زد.

او درباره این لگد گفت:«این لگد خیلی دردناک بود. آسیب جدی به مچ پایم زدم و به شدت خونریزی کرد. این اتفاق با بحث و درگیری به زبان ایتالیایی ادامه پیدا کرد و من و تراپاتونی مدام شروع به بحث کردیم. پس از بازی بلافاصله از تمامی اعضای تیم و همچنین از مربی در رختکن عذرخواهی کردم. این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد.»

با وجود اینکه بایرن و کلینزمن پس از این فصل راه‌شان را از یکدیگر جدا کردند اما باشگاه بایرن این تکه تاریخی از فوتبالش را تا امروز حفظ کرده است. این بشکه افسانه‌ای در حال حاضر در باشگاه بایرن قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران