Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از خریداری و واردات حدود ۶۰۰ هزار عدد ماسک از سایر استانها خبر داد و گفت: این تعداد ماسک بصورت تدریجی از هفته آینده در داروخانه های استان توزیع می شود.

بهنام شهدی امروز ۱۰ اردیبهشت در سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان و دهمین جلسه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: با واردات این تعداد ماسک و توزیع تدریجی آن در داروخانه های استان از هفته آینده، رفع بخشی از نیازهای مردم به ماسک تامین و ثبات نسبی در این کالا را در بازار شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت فعالانه خیرین و ارگانهای مختلف در تهیه بسته های معیشتی، از آماده سازی و توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا در استان در قالب ستاد مشارکتهای مومنانه مردم استان خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به فعالیت ۱۰۰ گروه بازرسی در استان، اظهار کرد: با توجه به برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان در بازار،  ضروری است رسانه ها با تهیه گزارشهای مختلف مردم را نسبت به اعمال قانون واحدهای متخلف آگاه کنند.

به گزارش ایسنا، شهدی همچنین با قدردانی از زحمات فعالین رسانه در آگاه سازی مردم با ابعاد مختلف بیماری کرونا و روشهای پیشگیری از آن، گفت: متاسفانه در این ایام تعدادی از فعالین رسانه نیز دچارآسیب های اقتصادی شده اند که از بانک های عامل استان می خواهیم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بخشی از خسارت های این افراد را جبران کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ماسك آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • افزایش دمای هوای در زنجان