Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:23:24 GMT

تشریح نحوه فعالیت صنوف اغذیه فروشی‌ها در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۲۳۴۶

تشریح نحوه فعالیت صنوف اغذیه فروشی‌ها در ماه رمضان

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است همانطور که می‌دانید تمهیدات پلیس برای فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان یک ساعت قبل از اذان مغرب تا اذان صبح است و اصناف می‌توانند در این مدت فعالیت داشته باشند.

وی افزود: اغذیه‌فروشان و رستوران‌ها باید خدماتی را که به مشتریان در طول روز ارائه می‌دهند به صورت بیرون بر باشد و تجمع افراد در این صنوف غیرقانونی است و با تمام جدیت در صورت مشاهده در طول روز برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت بیان کرد: تا این لحظه ستاد ملی کرونا اجازه نداده صنوف به صورت تجمعی در داخل مغازه (بعد از افطار) فعالیت داشته باشند منوط به تصمیم‌گیری آینده ستاد ملی مبارزه با کرونا است و هر گونه تصمیمی بگیرند برای ما قابل اجرا است، ما تصمیمات ستاد ملی کرونا را اجرا می‌کنیم.

سرهنگ مرادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه صنوفی می‌توانند تا سحر فعالیت داشته باشند، گفت: همان طور که قبلاً بیان کردیم صنوفی که مایحتاج و ضروریات مردم را تأمین می‌کند می‌توانند به صورت فعالیت شبانه روزی باشند، همچنین اغذیه‌فروشی و رستوران‌ها که تأمین غذای مردم را انجام می‌دهند می‌توانند یک ساعت قبل از اذان مغرب تا اذان صبح می‌توانند فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ارائه خدمات غذایی در طول روز به صورت بیرون بر غذای سرد مشکلی ندارد ولی اگر غذای گرم را تهیه کنند و حتی آن را بیرون بدهند مجاز نیستند؛ در کل ارائه غذای سرد و بسته‌بندی مشکلی ندارد.

ممنوعیت‌ها برداشته شده اما مردم همچنان به پارک‌ها نیایند

رئیس پلیس اماکن پایتخت با اشاره به اینکه ممنوعیت حضور در پارک‌ها برداشته شده است، گفت: در بحث بوستان‌ها و پارک‌ها درست است که ممنوعیت حضور برداشته شده است ولی درخواستی که از مردم دارم این است که به صورت ویژه در طرح فاصله‌گذاری هوشمند شرکت کنند و همچنان رعایت کنند چراکه هنوز به سطحی نرسیدیم که مردم در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها تجمع کنند.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: همانطور که فرمانده عملیات ستاد ملی مبارزه با کرونا در پایتخت توضیح دادند در تهران شیب افزایشی از این بیماری را طی چند روز گذشته داشتیم و علت همین است که مراجعه مردم به تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها وجود دارد. لذا خواهشی که داریم حتماً مردم در بحث فاصله‌گذاری هوشمند رعایت کنند.

کد خبر 4912727 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی طرح فاصله گذاری هوشمند ستاد ملی مبارزه با کرونا ماه مبارك رمضان نادر مرادی پلیس اماکن تخلفات صنفی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی شیوع کرونا قوه قضاییه ماه مبارك رمضان شبکه شاد آموزش مکمل سیدابراهیم رئیسی شهر تهران محسن حاجی میرزایی ترافیک فعالیت داشته باشند ستاد ملی پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خانوارهای دهک یک تا هفت یارانه بگیر می‌توانند به ازای خرید از این بستر ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف به صورت اعتبار دریافت کنند، اظهار کرد: دراین طرح یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

به گفته پیشکاری در حال حاضر ۴۷۵ هزارخانوارکردستانی یارانه خود را به خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی اختصاص دادند.

گفتنی است؛ مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6092634

دیگر خبرها

  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com