Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شیرزادی رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان کرمانشاه گفت : در راستای صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی و با تاکید مدیرکل منابع طبیعی استان و ورود دادستانی محترم و دادگستری کرمانشاه عملیات اجرای کمربند حفاظتی در عرصه‌های منابع طبیعی بخش مرکزی کرمانشاه روستای قزانچی انجام شد که این اقدام ۱۲۰ هکتار از عرصه‌های منابع مشرف به روستای قزانچی را از هرگونه تصرفی حفظ خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : برای ۱۲۰۰۰ متر از اراضی ملی و طبیعی بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه که توسط متخلفان تصرف شده بود پرونده تشکیل شد که از این میزان دستور خلع۱۱۰۰۰مترصادرشده است وازدست متصرفان و سودجویان خلع ید گردید.

شیرزادی افزود: یکی ازوظایف منابع طبیعی و آبخیزداری برخورد با سودجویان و فرصت طلبان عرصه‌های ملی و طبیعی است که در این راستا با همکاری و تعامل بادستگاه‌های قضایی اقدامات مورد نیاز انجام شده است که در همین راستا ازمقامات قضایی استان وشهرستان دربرخورد قاطع بامتخلفان تشکر می‌کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست منابع طبیعی عرصه های طبیعی اراضی زراعی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران

دریافت 10 MB کد خبر 6095015

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل