Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@19:58:28 GMT

توجیه عجیب معاون ترامپ برای ماسک نزدن در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۲۸۰۲

توجیه عجیب معاون ترامپ برای ماسک نزدن در بیمارستان

خبرگزاری فرانسه، تصاویر حاکی از آن است که مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا بدون پوشیدن ماسک با کارکنان بیمارستانی و یکی از بیماران در اتاقی شلوغ دیدار کرد.

 در سیاستگذاری این مرکز خدماتی – پژوهشی آمده است: بخشی از پروتکل ما برای اطمینان از ایمنی شما این است که کلیه بیماران، بازدیدکنندگان و کارکنان باید در هنگام حضور در کلینیک مایو صورت خودشان را با ماسک بپوشانند تا از انتقال کووید-19 جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کلینیک معتبر در بیانیه‌ای اعلام کرد، لزوم استفاده از ماسک صورت به دفتر مایک پنس اطلاع داده شده بود.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) اخیراً توصیه‌های خود را به روز کرده است تا توصیه کند افراد از پوشش پارچه‌ای برای صورت در مکان‌های عمومی استفاده کنند، خصوصا در جایی که در هر زمان حفظ فاصله فیزیکی کافی دشوار است، از جمله در فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها.

اما مایک پنس، دونالد ترامپ و دیگر مقام‌های ارشد کاخ سفید عمدا این توصیه‌ها را نادیده می‌گیرند و این گمانه زنی را ایجاد میکنند که این اقدامی هماهنگ برای کم اهمیت شمردن این بحران سخت است.

معاون ترامپ گفته است از ماسک استفاده نکرده است چون براساس اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، ماسک‌ها به جلوگیری از شیوع این ویروس توسط افراد مبتلا کمک می‌کند و او مبتلا نیست. پنس گفت: از آنجا که من کروناویروس ندارم، فکر کردم فرصت خوبی برایم باشد تا اینجا باشم، بتوانم با محققان صحبت کنم، با این پرسنل مراقب درمانی فوق‌العاده، و در چشمانشان نگاه کنم و بگویم متشکرم.

312 310

کد خبر 1382573

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مایک پنس ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان محب مهر پلمب نشده است

به گزارش جام جم آنلاین، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هرگونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان