Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه رسانه‌های هند، آنوراگ بهادریا سخنگوی حزب "سامجا وادی" گفت: حتی در زمان بحرانی که تمام هند مشغول مبارزه با کرونا هستند، رهبران بی‌جی پی در حال انتشار نفرت در کشور و جامعه هستند که با این افراد باید برخورد قانونی صورت گیرد و آن‌ها باید راهی  زندان شوند. 
لالان کومار یک سخنگوی حزب کنگره در ایالت اوتار پرادش گفت: دولت ایالتی در کمک به فقیران که به شدت تحت تاثیر قرنطینه و شیوع ویروس کرونا قرار گرفته‌اند شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت نظم و قانون در اوتار پرادش همچنان به سوی وخامت پیش می‌رود. رهبران بی‌جی پی در حال انتشار پیام‌های نفرت انگیز و تفرقه‌انداز در جامعه هستند تا توجه مردم را از مسائل اصلی منحرف کنند. یوگی ادیتیانات سروزیر ایالت اوتار پرادش باید به این اظهارات نماینده خود واکنش نشان داده و او را مجازات کند. 
سورش تیواری یک رهبر حزب حاکم بی‌جی پی روز گذشته اعلام کرد که مردم نباید از مسلمانان سبزیجات خریداری کنند. 
وی در دفاع از خود گفت: پس از انتشار اخبار مبنی بر تلاش مسلمانان به انتشار ویروس کرونا در هند از طریق آلوده کردن مواد خوراکی و سبزیجات، من از مردم خواستم از افرادی که مشکوک به این اقدامات هستند سبزیجات خریداری نکنند. 
علاوه بر درخواست دولت مرکزی و همچنین ایالتی هند مبنی بر توجه نکردن مردم به شایعات، در چند هفته گذشته حمله به فروشندگان مسلمان در ایالت اوتار پرادش افزایش یافته است. 
هندوهای افراطی روز دوشنبه هفته جاری به یک فرشنده میوه مسلمان در شهر لاخمیپور حمله نموده و وی را متهم به تلاش برای انتقال کرونا از طریق فروش میوه آلوده کردند. 
فروشندگان مسلمان همچنین به دادگاه‌های محلی شکایت کرده و گفتند که از سوی افراد ناشناخته تهدید به مرگ می‌شوند. 
پلیس اعلام کرده است که مدرک کافی و قانع کننده برای اثبات ادعای این افراد وجود ندارد. 
تبلیغات زیادی در هند در چند هفته گذشته برای متهم کردن مسلمانان به انتشار ویروس کرونا در این کشور انجام شده است. این اتهامات پس از برگزاری یک اجلاس اسلامی از سوی سازمان "جماعت تبلیغی"در دهلی نو مطرح شدند. 
گروه اسلامی جماعت تبلیغی در هفته اول ماه مارچ برنامه ای را در محله نظام الدین در دهلی نو برگزار کرد. در این برنامه مذهبی دست کم هفت هزار و ۶۰۰ تن از مسلمانان هندوستان و یک هزار و ۳۰۰ فرد از کشورهای مثل مالزی و اندونزی شرکت کردند. 
این برنامه مذهبی در میان تعطیلی‌های گسترده در هند به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار شد و باعث شد که بسیاری از گروه‌های ضد اسلامی در هند تمام جامعه مسلمان هند را مقصر اصلی در شیوع کرونا در این کشور جلوه دهند. با انتشار اخبار در خصوص این کنفرانس هشتگ‌های " کرونایی"،  "نادان‌های نظام الدین" و "کووید ۷۸۶" در توییتر پدیدار شد. 
همچنین پیامک‌های اسلام هراسی در رسانه‌های اجتماعی هند منتشر شده‌اند که این موضوع تنش قومی و مذهبی را در جامعه هند تشدید کرده است.

برچسب‌ها هند اسلام هراسی ویروس کرونا پروندهٔ خبری بحران قومی مذهبی در هند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند اسلام هراسی ویروس کرونا هند اسلام هراسی ویروس کرونا ویروس کرونا اوتار پرادش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش

به گزارش همشهری آنلاین در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کد خبر 847597 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست