Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@22:59:43 GMT

صالح: ثبت نام جدید برای سهام عدالت نداریم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۳۱۹۴

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مشمولان سهام عدالت همان افرادی هستند که از سال 1385 سهام دریافت کردند و ثبت نام جدیدی صورت نمی گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  صالح با اعلام خبر راه اندازی سامانه ای برای آغاز روند آزادسازی سهام عدالت افزود: از امروز مشمولان می‌توانند به سامانه سهام عدالت samanese.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه کنند و سهام شرکت‌های سهام عدالت را به مالکیت خود در بیاورند.

رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: این افراد می‌توانند با کد ملی خود وارد سامانه شوند.
وی افزود: به تناسب سهام مشمولان به بورس اعلام و سهام به نام خود مردم می‌شود اما از مردم می‌خواهیم همگی ورود نکنند تا ترافیک در سامانه رخ ندهد.
صالح گفت: توصیه به فروش سهام نمی‌کنیم چرا که بازده وضعیت بورس بسیار مطلوب است. اما این اجازه را با برنامه ریزی و تعیین ساز و کار توسط شورای عالی بورس به دارندگان سهام‌ها می‌دهیم که سهام خودرا بفروشند.
این مقام مسئول تاکید کرد: از سال ۹۵ تا ۹۷ سود سهام به مردم پرداخت شد و از سال ۹۷ به بعد طرح آزادسازی سهام در مجلس بود و در نهایت با اجازه رهبر معظم انقلاب با سرعت بالا این امر عملیاتی می‌شود.
وی بیان کرد: با ورود مردم برای اعلام آمادگی ظرف مدت یک ماه سهام‌ها را به نام مردم خواهیم کرد و مابقی افرادی که مالکیت را به نام خود نزدند سهام دار شرکت‌های دارای سهام عدالت خواهند بود.
رئیس سازمان خصوصی سازی از آینده درخشان‌تر بورس خبر داد و گفت: فعلا مردم به فروش سهام اقدام نکنند چرا که بازار سرمایه درخشان است و با ورود ۵۰ میلیون سهام دار سهام عدالت به بورس وضعیت بهتر هم خواهد شد.   در مرحله نخست یک ماه به مردم برای تصمیم‌گیری فرصت می‌دهیم و بعد از آن اقدامات مربوط به بورس و باقی کارها در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از فردا یک دسترسی را برای مردم آماده می‌کنیم و در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا اعلام کنند که آیا می‌خواهند سهام عدالت در اختیار خودشان باشد و خود نسبت به سهام مدیریت و مالکیت داشته باشند و یا به دنبال این هستند تا به صورت غیرمستقیم از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی مورد معامله قرار بگیرند.

صالح خاطرنشان کرد: زمانی که به نتیجه کلی رسیدیم افرادی که بخواهند به صورت مستقیم نسبت به سهام خود مدیریت داشته با شند آن را در اختیارشان قرا می‌دهیم.

رییس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه ساز و کار شورای عالی بورس را باید در خصوص نحوه معاملات سهام عدالت مدنظر قرار داد، افزود: ممکن است شورای عالی بورس در این زمینه محدودیت‌هایی را اعمال کند اما بعد از تصویب تصمیمات اتخاذ شده از سوی شورای عالی بورس آن را به عموم مردم ابلاغ خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: افرادی که به دنبال این هستند تا سهامشان در شرکت سرمایه گذاری استانی قرارگیرد آن را وارد ضمن ورود به بورس، در اختیار مردم قرار می دهیم که از این طریق سهام عدالت قابلیت خرید و فروش پیدا خواهد کرد.

رییس سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: تا پایان تابستان همه کارهای مربوطه به آزادسازی سهام عدالت را انجام خواهیم داد و زودتر از آبان ماه که وعده آن را داده بودیم این کار را به اتمام می رسانیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رهبر انقلاب سهام عدالت راه اندازی سامانه ازاد سازی سازمان خصوصی سازی شورای عالی بورس سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی

به گزارش "ورزش سه" سرانجام مالکیت کنسرسیوم بانک‌های خریدار سهام 85 درصدی پرسپولیس نهایی و رسمی شد تا در آخرین روز تایم لاین ای اف سی برای صدور مجوز حرفه‌ای این اتفاق نهایی شود و با بارگذاری مدارک لازم بحث مالکیت مشترک سرخابی‌ها پایان یابد.

اما در نهایت کنسرسیومی متشکل از شش بانک مالکیت بخش عمده سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس را در اختیار گرفت که در رأس آن بانک شهر قرار دارد.

بانک شهر 30 درصد سهام پرسپولیس را در اختیار دارد اما با توجه به مدیریت خود بر این کنسرسیوم عملا سهام‌های 5 درصدی اقتصاد نوین، رفاه و صادرات هم زیر نظر بانک شهر خواهد بود و عملا 45 درصد سهام متعلق به این بانک است.

امروز مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد تغییری در رأس هرم مدیریتی باشگاه پرسپولیس ایجاد نخواهد شد، چرا که درویش ارتباط بسیار خوبی با مدیران این باشگاه داشته و طی دو سال و چهار ماه حضورش در رأس باشگاه پرسپولیس همکاری مستمری با مدیران این بانک داشته است.

با این شرایط درویش حداقل تا پایان فصل جاری یعنی تا دو ماه دیگر مدیرعامل پرسپولیس خواهد بود و بعد از آن با تغییر ارنج هیئت مدیره مدیرعامل جدیدی انتخاب می‌شود که باز هم با اکثریت نمایندگان بانک شهر در هیئت مدیره احتمال ادامه حضور درویش در مسند فعلی‌اش وجود دارد.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل