Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:29:54 GMT

مجموعه صوتی قصه‌های رمضان در بوشهر رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۳۲۹۵

مجموعه صوتی قصه‌های رمضان در بوشهر رونمایی شد

هنرمند پیشکسوت استان بوشهر  روز چهارشنبه در این رابطه گفت: اثر "قصه های رمضان" به مناسبت فرارسیدن این ماه مبارک با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی این استان تولید شده است. 

منصور بهرامی افزود: " قصه های رمضان" با گویش محلی و برگرفته از خاطرات دریانوردی در کنار پدرم است چراکه در گذشته اکثر مردمی که در کنار ساحل سکونت داشتند دریانورد بوده و خاطرات، آداب و رسوم و قصه‌های خاص خود را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روابط مردم در ماه مبارک رمضان، صمیمت بیشتر آنها در هنگام افطار و هم سفره بودن مردم، رسم بیدار کردن مردم در هنگام سحر به نام «دم دم سحری» ترویج فرهنگ کمک به هم نوع و خیر و برکت این ماه از موضوع‌هایی بیان شده در  مجموعه صوتی قصه‌های رمضان است.

بهرامی یادآورشد: این قصه‌ها با موضوع‎های بومی و دریایی بوشهر در روزهای زوج ساعت ۱۷ از طریق سایت رسمی حوزه هنری، اینستاگرام و صفحه آپارات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: خاطرات مختلفی به جز دریا در این دیار وجود دارد مانند نخلستان ها که اهالی نخلستان و کشاورزها باید به بیان آن ها بپردازند.

گفتنی است بهرامی پیش از این نیز مجموعه صوتی «قصه روزهای های انقلاب» و «قصه های بهار» را منتشر کرده است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آداب و رسوم استان بوشهر انقلاب انقلاب اسلامی ترویج فرهنگ بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی قصه های رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی در نشست بررسی مشکلات کسبه ساحل گیسوم تالش با حضور مسئولان قضایی و متولیان ساماندهی این طرح حضور یافت.
رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه دغدغه مردم باید دغدغه مسئولان باشد افزود: دسترسی مردم به مجموعه‌های تفریحی باید آسان باشد تا همگی بتوانند به راحتی از این مکان‌ها بهره‌مند شوند.
وی دستگاه قضایی را متولی حقوق عامه دانست و گفت: قوه قضاییه همواره در مسیر صیانت از حقوق مردم گام برداشته و هر فرد یا دستگاهی که زمینه محدود شدن حقوق مردم را فراهم کند باید در محاکم قضایی پاسخگو باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی با تاکید بر ساماندهی هرچه سریع‌تر ساحل گیسوم افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا ضمن استفاده مسافران از سواحل و مجموعه‌های تفریحی، برای حفاظت از منابع طبیعی اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام شود.

دیگر خبرها

  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • سند سومین حرم اهل بیت (ع) رونمایی می‌شود
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • معلمی که عمرش را وقف تعلیم کرد
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران