Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@16:40:33 GMT

کاهش ۳۹ درصدی بارش باران در چهارمحال و بختیاری 

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۳۴۴۵

کاهش ۳۹ درصدی بارش باران در چهارمحال و بختیاری 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهرداد قطره افزود: سیستم بارشی که انتظار آن را از اواخر وقت امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت داشتیم فعالیت خود را زودتر آغاز کرده و اکنون بارش در شهرکرد، سامان، بن، کوهرنگ، بازفت و اردل شروع شده است.  

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: طی امروز و تا اواخر وقت فردا پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت رگبار موقتی باران را در سطح  چهارمحال و بختیاری خواهیم داشت و بیشترین بارش حدود ۳۰ میلی‌متر در لردگان، اردل، میانکوه و کوهرنگ خواهد بود، سایر نقاط استان طی فعالیت این سامانه بین ۶ تا ۱۰ میلی‌متر بارش را در این بازه دریافت خواهند کرد و رعد وبرق و وزش باد در این مدت کمتر از موج قبلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قطره عنوان کرد: صبح امروز شهرکرد با دمای ۲ درجه بالای صفر خنک‌ترین مراکز استان کشور بود، آسمان چهارمحال و بختیاری در روز جمعه صاف، بدون بارش و با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و مجدد طی هفته آینده روزهای شنبه و یکشنبه شاهد رگبار پراکنده باران در برخی نقاط استان خواهیم بود.  

کد خبر 506374 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری آب و هوا ایران چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی ، براساس اعلام کارشناسان هواشناسی و صدور هشدار نارنجی در استان بارش باران از صبح امروز در اکثر شهر‌های استان شروع شد و هم اکنون هم ادامه دارد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه نیرو‌های امدادی و دستگاه‌های خدمات رسان استان در حالت آماده باش هستند، گفت: شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و اسفراین بیشتر از سایر نقاط استان است و شاهد آبگرفتگی در برخی نقاط شهر‌های شیروان و بجنورد هستیم، اما با تلاش نیرو‌های شهرداری و ... کنترل شده است.

شفیق افزود: شهروندان از اتراق در کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مسیر مسیل‌ها به‌طور جدی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری