Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:19:13 GMT

بیمارستان توحید جم با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۳۵۹۰

بیمارستان توحید جم با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال توسعه می‌یابد

فرهاد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بحران کرونا ۶۲۰ مورد با علائم تنفسی به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

رئیس بیمارستان توحید جم گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، بیمارستان توحید جم نیز در آماده‌باش قرار گرفت و تمهیدات لازم جهت مقابله با این ویروس را اجرایی کرد.

وی خاطرنشان کرد: بخش جدید کرونایی بیمارستان توحید با ۲۳ تخت بستری با آخرین امکانات و شرایط بهداشتی حال حاضر دنیا راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری افزود: شبکه بهداشت و درمان جم در سطح اول مبارزه با کرونا، اقدامات پیشگیرانه خوبی را انجام داد و این به کمک مجموعه درمان در بیمارستان آمد و شاهد کنترل این بیماری در جم بودیم.

رئیس بیمارستان توحید جم با بیان اینکه از تمام ظرفیت بیمارستان توحید برای حفظ سلامت مردم بهره خواهیم برد افزود: بیمارستان توحید در آینده نزدیک در ۱۱ بخش جدید و اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال توسعه می‌یابد.

کد خبر 4912837

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد باقری بیمارستان ویروس کرونا توسعه ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام قزوین شیوع کرونا کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند جهش تولید مواسات ستاد مقابله با کرونا گرگان بیمارستان توحید جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور

داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

منبع: سازمان برنامه و بودجه 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه