Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده صومعه‌سرا توزیع می‌شود.

«سیدحسن حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای رزمایش کمک مومنانه و مواسات و همدلی در رسیدگی به افراد نیازمند به ویژه در ماه مبارک رمضان، خوشبختانه مردم سخاوتمند صومعه‌سرا کمک‌های نقدی و غیرنقدی به قرارگاه مواسات همدلی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده صومعه‌سرا توزیع می‌شود افزود: این ماه مبارک بهترین فرصت برای خودسازی معنوی و یاری رساندن به اقشار نیازمند و محروم جامعه محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه با همدلی و مشارکت همه جانبه در کنار محرومان و نیازمندان جامعه هستیم تا شرایط بحرانی کرونا آسیبی به آنان وارد نکند گفت: فعالیت قرارگاه مواسات و توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

حسینی با بیان اینکه نخستین مرحله بسته معیشتی همزمان با آخرین پنج‌شنبه ماه شعبان بین اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد تصریح کرد: شناسایی افراد نیازمند به‌ویژه خانواده‌های آسیب دیده اقتصادی از ویروس کرونا برای اهدا بسته‌های معیشتی غذایی همچنان ادامه دارد.

 

دبیر قرارگاه مواسات صومعه‌سرا با تاکید بر اهدا بسته‌های معیشتی بین نیازمندان با حفظ عزت و افتخار خاطرنشان کرد: شناسایی افراد و خانوارهای آسیب دیده اقتصادی به سبب بیماری کرونا از سوی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج محلات، مساجد، هیئت امنا، امامان جماعت و هیئت‌های مذهبی در شهرها و روستاهای صومعه‌سرا انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه ارزش اقتصادی هر بسته معیشتی بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان است اظهار کرد: در توزیع بسته‌های معیشتی همه جوانب عدالت رعایت می‌شود تا همه افراد مورد نظر از این بسته‌های معیشتی در ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی رزمایش مواسات بین اقشار آسیب دیده بسته های معیشتی بسته معیشتی معیشتی بین ماه مبارک صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی