Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:05:25 GMT

«همه نیمه من» به جمع اکران‌های آنلاین اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۳۹۰۷

«همه نیمه من» به جمع اکران‌های آنلاین اضافه شد

فیلم مستند همه نیمه من به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی موسوی برزکی از فردا پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در سایت هاشور به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود.

همه نیمه من، مضمونی اجتماعی دارد و برشی از زندگی سه نفر با نام‌های آتوسا، نهال و شهرزاد است که با مساله تغییر جنسیت روبه‌رو هستند. این فیلم سعی می‌کند با رویکردی متفاوت به بخشی ندیده از زندگی این افراد بپردازد که علی‌رغم رودرویی با مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستند، در تلاشند به هویت اصلی خود دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مهدی موسوی برزکی، تحقیق و پژوهش این فیلم ۶ ماه طول کشیده و فیلمبرداری آن در ۱۳ جلسه و طی چند مرحله در شهرهای همدان و تهران انجام شده است.

مهدی موسوی برزکی کارگردان، رضا قاسمی فیلمبردار، حمید زیبا کلام صدابردار، حجت‌الله معراج تدوین، علی گرجی دستیار کارگردان، محمدحسین ابراهیمی طراحی و ترکیب صدا، محمد رحیمی اصلاح رنگ و نور، نیما امین آهنگساز، حمید رضا کرمی و حسین رهبری طراحان گرافیگ، بهروز فرزانه تولید، وحید آزادی حمل و نقل، مرضیه سادات الحسینی پژوهش، مشاور رسانه‌ای آزاده فضلی، سیدمهدی موسوی برزکی و مرضیه سادات الحسینی تهیه کننده، عوامل مستند همه نیمه من هستند.

مستند همه نیمه من پیش از این تندیس بهترین کارگردانی انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران، برگزیده هیات انتخاب سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، منتخب نهمین جشن مستقل فیلم مستند ایران، منتخب شانزدهمین جشنواره فیلم تصویر سال و منتخب پنجاه و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران را به دست آورده است.

فیلم مستند همه نیمه من به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی موسوی برزکی از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در سایت هاشور به نشانی Hashure.com قابل دسترس است.

برچسب‌ها همدان محمد رحیمی مستند اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان محمد رحیمی مستند اکران فیلم همدان محمد رحیمی مستند اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های شیراز اعم از دانشگاه سراسری شیراز، دانشگاه آزاد، پیام نور و … امروز دوشنبه ۱٠ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع برپا می‌کنند.

سخنران این اجتماع که از میدان ارم درب ورودی دانشگاه شیراز آغاز می‌شود خانم هدی موسوی دختر دبیرکل پیشین حزب الله لبنان (سید عباس موسوی) خواهد بود.

اجرای موسیقی حماسی حسن خان‌چی در حمایت از آرمان قدس شریف و مقاومت مردم فلسطین از دیگر برنامه‌های مراسم امروز است.

کد خبر 6091858

دیگر خبرها

  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی