Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@16:06:09 GMT

ایووانکویچ: منتظر تصمیم‌گیری مسئولان هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۳۹۸۰

ایووانکویچ: منتظر تصمیم‌گیری مسئولان هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ که پس از توقف فعالیت‌های ورزشی به زاگرب بازگشت، در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش عمان گفت: امیدوارم زندگی به حالت عادی بازگردد و این بحران هرچه زودتر به پایان برسد. شاهد توقف فعالیت‌های ورزشی در سراسر جهان هستیم و امیدوارم با سپری کردن این دوران شاهد بازگشت شادی و نشاط حاصل از ورزش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در خصوص برنامه‌های کاری خودش گفت: در انتظار تصمیم‌گیری پیرامون مسابقات باشگاهی و ملی هستیم تا برای ادامه کار برنامه‌ریزی کنیم. با این وجود اعضای کادرفنی کار خودشان را دنبال می‌کنند و با شروع دوباره مسابقات در خصوص برگزاری اردوها، بازی‌های تدارکاتی و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی عمان پیش از دیدار با افغانستان، قطر و بنگلادش تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

به نوشته پایگاه خبری ورزش عمان با وجود سفر برانکو و دستیارانش به کرواسی سرمربی تیم ملی عمان از زلاتکو درخواست کرده در مسقط بماند. بر این اساس زلاتکو همچنان در عمان حضور دارد و تمرینات انفرادی و خانگی بازیکنان تیم ملی این کشور همچنین بازی‌های گذشته تیم ملی عمان را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد که گزارش این تحلیل‌ها در اختیار برانکو قرار می‌گیرد.

در ادامه این گزارش آمده است: هرچند مسیر برانکو هنوز آغاز نشده اما امید زیادی وجود دارد که او بتواند نتایج مثبتی برای تیم ملی عمان کسب کند همانطور که ایران را به مرحله نهایی جام جهانی رساند و به عنوان دستیار در کنار تیم ملی کرواسی در جایگاه سوم جام جهانی 1998 قرار گرفت.

104 / 351 برانکو ایوانکوویچ تیم ملی عمان زلاتکو کرونا در ورزش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم ملی عمان زلاتکو کرونا در ورزش تیم ملی عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم