Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آغاز فصل برداشت محصول انبه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرباز گفت: برداشت انبه از سطح
۶۱۰ هکتار از باغات انبه در حوزه شهرستان های راسک و سرباز آغاز شده است.

سعید نارویی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار کرد: کار برداشت از اوایل اردیبهشت شروع وتا اوایل خرداد ادامه دارد.

وی پیش بینی کرد ۷هزار و ۴۲۵تن انبه از سطح ۴۵۰هکتار باغات بارور شهرستان تازه تأسیس  راسک وشهرستان سرباز برداشت و به بازار مصرف عرضه گردد
نارویی تصریح کرد ۷۰ درصد میوه انبه بصورت کال برای تهیه ترشی انبه برداشت شده ومابقی زمان رسیدن کامل میوه در تیرماه برداشت می‌گردد
وی تأکید کرد سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات خصوصا میوه‌های گرمسیری یکی ازنیازهای اصلی باغداران منطقه میباشد که می‌تواند نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی وایجاد اشتغال پایدار ایفا نماید
گفتنی است از انبه کال تولیدی باغات سیستان و بلوچستان هم در کارگاه‌های داخل استان وکارخانجات استان هرمزگان جهت تولید ترشی انبه استفاده می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: انبه کشاورزی استان هرمزگان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور

هودیانی  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت:  مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است. هودیانی گفت بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت. وی پیش بینی کرد امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول برداشت شود.

هودیانی افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده است و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.

بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر