Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:18:57 GMT

از رستوران های تربت جام آسوده خاطر غذا بخرید

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۴۳۴۳

از رستوران های تربت جام آسوده خاطر غذا بخرید



محمد رحیمیان معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت:در بازدید‌های مکرر کارشناسان بهداشت حرفه‌ای از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی  مشخص شد که بیش از ۹۲ درصد واحد‌های تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان تربت جام پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را رعایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:از اوایل اسفند تاکنون از ۲هزارو ۵۳۰واحد تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان شده که در مجموع ۱۱ هزار بازدید انجام شده است، زیرا از هر واحدی ۴ دفعه بازدید شده است.

معاون دانشکده علوم پزشکی تربت جام افزود: همچنین از اماکن عمومی ۳۵۰۰ بازدید و از هر واحد دو بار بازدید انجام شده است که در این مدت ۵۲ واحد متخلف معرفی به تعزیرات حکومتی، ۱۷ واحد پلمپ و ۱۹ واحد نانوایی کسر سهمیه آرد شدند.

رحیمیان بیان کرد:از بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته منتخب برای بیماری کرونا ۱۴ بار بازدید و از مطب‌های پزشکان ۳۲ بار بازدید انجام شده است.

او تصریح کرد: همچنین بیش از هزار و ۴۰۰ کیلو گرم مواد آرایشی و بهداشتی که قابلیت مصرف نداشته‌اند در طول بازدید‌ها شناسایی و معدوم شده اند. انتهای پیام//ز.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی پروتکل های بهداشتی بهداشت غذایی بهداشت محیط تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!