Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره ورزش جوانان پلدخترگفت: هیئت‌های ورزشی شهرستان در مقابله با ویروس کرونااز همان آغاز شیوع این ویروس پای کار بودند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ علی محمد  نورعلیونددر شورای ورزش پلدختر با اشاره به لزوم توسعه ورزش در سطح روستاهای شهرستان ،اظهار کرد : می‌توان برای استفاده جوانان و غنی سازی اوقات فراغت آنان خانه های ورزشی روستایی با ۵۰ تا ۱۰۰ متر مساحت را با تشک، تاتامی فوتبال دستی، دارت و وسایلی از این قبیل در سطح شهرستان و روستاها تجهیز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: مسئولان استان و شهرستان در بازسازی اماکن ورزشی که بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد تخریب شدند همکاری لازم را انجام دادند و پیشرفت خوبی در این زمینه صورت گرفته و هم اکنون پیمانکاران مشغول کار هستند.

نورعلیوندبا بیان اینکه  عملیات اجرایی پروژه‌های بازسازی دیوار و بتن ریزی پیست مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر از فردا آغازمی شود ،تصریح کرد: شهردارپلدختر   نسبت به اجرای آسفالت مجموعه ورزشی شهید سرمالیان ورود پیداکرده  با این اداره همکاری کند.

رییس ورزش وجوانان پلدختر با بیان اینکه در صورت همکاری دیگر ادارات استخرشنا نیز ظرف ۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید،خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و غرق شدن دو نفر از جوانان شهرستان در آب‌های آزاد در رودخانه و تالاب مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان دلسوزانه ورود پیدا کرده و در بحث تامین آب ،گاز ،برق و تعمیر موتور کارخانه استخر شنای اداره ورزش جوانان را یاری کنند.

او گفت: انتظار می‌رود فرماندار پلدختر در رابطه با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان برای آماده‌سازی استخر شنای تخریب شده از سیل با این اداره همکاری کنند.

نورعلیوند باتقدیر از همکاری جامعه ورزش پلدختر در بحث مقابله با ویروس کرونا ،بیان کرد: هیئت‌های ورزشی شهرستان در مقابله با ویروس کرونااز همان آغاز شیوع این ویروس  پای کار بودند به طوری که هیئت کوهنوردی این اداره با کمک دیگر دستگاهها تاکنون در ۳۹ مرحله اماکن سطح شهرستان را پاکسازی کرده و گندزدایی سالن‌های ورزشی توسط هیئت ها انجام شده است که از این لحاظ عملکرد هیئت کوهنوردی قابل تقدیر وتحسین است .

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران مقابله با ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پروژه فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحدهای صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی