Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی،  رئیس پلیس راهور گلستان گفت: با شیوع ویروس کرونا مدتی بود که مراکز تعویض پلاک در استان تعطیل بود و خدمات دهی نداشتیم، اما از ۶ اردیبهشت ۹۹ با ابلاغیه‌ای که از راهور ناجا اعلام شد، این مراکز بازگشایی شد.

وی افزود: این بازگشایی برابر پروتکل ابلاغی با چند شرط اعمال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال مراجعه‌کنندگان باید لوازم بهداشتی به همراه داشته باشند و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در صندلی‌ها رعایت شده باشد.

بسطامی ادامه داد: نوبت‌دهی هم باید به گونه‌ای انجام شود که از تجمع افراد جلوگیری کرد و به صورت مشخص زمان منتظر بودن هر فرد برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک مشخص شود.

رئیس پلیس راهور گلستان با اشاره به طرح زوج و فرد مراجعه افراد گفت: از سه رقم وسط پلاک خودرو رقم آخر، زوج و فرد را برای مراجعه افراد مشخص می‌کند.

بسطامی ادامه داد: در حال حاضر از ۱۴ شهرستان ۱۰ شهر در حوزه تعویض پلاک فعال هستند و در گرگان و گنبدکاووس تعویض پلاک به شکل متمرکز انجام می‌شود و تا ساعت ۱۷ عصر ادامه دارد.

وی در رابطه با وکالت‌های منقضی شده در این ایام گفت: این موضوع در تهران در حال بررسی است، اما در حال حاضر به افرادی که تاریخ وکالت‌نامه‌های آن‌ها منقضی شده است هیچگونه خدمات‌دهی نداریم، پرسنل این بخش را افزایش داده‌ایم تا بازدید و خدمات خودرویی به خوبی انجام داده شود تا از تراکم و حجم کار کاهش دهیم.

بسطامی افزود: از افراد متقاضی تعویض پلاک درخواست می‌کنیم چنانچه ضرورتی ندارد به دلیل تراکم بالای مراجعه فعلا از حضور در این مراکز خودداری کنند.

کد خبر 506404 برچسب‌ها استان گلستان پلیس راهور - شهر كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان پلیس راهور شهر كرونا در ايران تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،طالب محمدی افزود: در این برنامه ۲۰ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان اختصاص پیدا کرد.
وی افزود: اولیا می‌توانند تا اواخر اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی my.medu.ir سبت به ثبت نام نوآموزان در پایگاه‌های سنجش محل زندگی خود اقدام کنند.
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: اگر نوآموزی در سامانه ثبت نام نکند و برای سنجش مراجعه نکند در سال تحصیلی آینده برای پایه اول ابتدایی در هیچ مدرسه‌ای امکان ثبت نام ندارد.
وی پیش بینی کرد امسال حدود ۳۴ هزار نوآموز چهار و پنج ساله با مراجعه به مراکز جامع از لحاظ بینایی، شنوایی، جسمی و هوش مورد ارزیابی قرار گیرند.
تعرفه عادی سنجش ۶۰۰ هزار ریال و تعرفه عشایر و دانش آموزان بی بضاعت رایگان و پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی است.
هدف از برنامه سنجش سلامت شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان وتهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی‌ها ونقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی واجتماعی کلیه کودکان ورود به مدرسه به منظور مداخلات به هنگام آموزشی وتوان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی ودرسی مناسب وجای‌دهی درست آنان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است