Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:22:56 GMT

سیلاب ۲۰ میلیارد ریال به بخش کجور نوشهر خسارت وارد کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۴۷۱۸

سیلاب ۲۰ میلیارد ریال به بخش کجور نوشهر خسارت وارد کرد

علی خزایی فر  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال بارندگی شدید طی روزهای گذشته و همچنین ذوب شدن برف و یخ در ارتفاعات این بخش باعث طغیانی شدن رودخانه های منطقه شده است.

وی گفت: با طغیانی شدن رودخانه ها بخشی از دیواره های حفاظتی در روستاهای میرکلا و کندلوس تخریب شده است.

بخشدار کجور خاطرنشان کرد که در جریان این سیلاب ها راه بین ۲ روستای سما و منجیر آسیب و تیر برق در این مسیر نیز به دلیل طغیان رودخانه آسیب دید که در اسرع وقت رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزایی فر  با اشاره به تخریب ۴۰۰ متری راه روستایی کیکو به منجیر بر اثر طغیان رودخانه افزود: تیم های راهداری به همراه یک بیل مکانیکی، یک لودر و ۲ کامیون در ۲ روز گذشته در حال ایجاد راه دسترسی به روستای کیکو هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به تجاوز صورت گرفته به بستر رودخانه در مسیر راه روستایی منجیر به کیکو با انجام درختکاری و سنگ چین با طغیان رودخانه در چند روز گذشته مسیر جریان آب تغییر و موجب تخریب این راه شده است. 

بخش کجور نوشهر با دست کم ۱۲ هزار نفر جمعیت ثابت و ۲۵ هزار نفر جمعیت متغیر دارای ۲ نقطه شهری و  ۶۸ نقطه روستایی است که با نوشهر حدود ۷۵ کیلومتر فاصله دارد.

برچسب‌ها نوشهر سیل کجور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر سیل کجور نوشهر سیل کجور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه‌ها و سر ریز شدن سد‌ها در ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ بارندگی های شدید اخیر در نقاط مختلف استان ایلام باعث طغیان رودخانه ها، جاری شدن آب چشمه های فصلی و سر ریز شدن سدهای دویرج دهلران و سیمره بدره شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • طغیان رودخانه‌ها و سر ریز شدن سد‌ها در ایلام + فیلم
  • طغیان رودخانه‌ها و سر ریز شدن سد‌ها در ایلام
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست