Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه این نیرو تمام تحرکات در خلیج فارس به صورت کامل رصد می‌کند گفت: نیروی دریایی سپاه با هرگونه حرکت‌های تحریک‌آمیز که زمینه ساز نادیده گرفتن حقوق ملت ایران باشد قاطعانه برخورد می‌کند. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سردار رمضان زیراهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تبریک روز ملی خلیج فارس، این آبراه  استراتژیک را بسیار مهم و تاثیرگذار در بخش‌های مختلف دانست و اظهار داشت:  نام باشکوه خلیج فارس یک هویت و واقعیت تاریخی غیرقابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رصد شبانه‌روزی در خلیج فارس خبر داد و تصریح کرد:  چشمان تیزبین پاسداران انقلاب اسلامی در نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج فارس را لحظه به لحظه به صورت کامل رصد می‌کنند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، امنیت پایدار خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و  تاکید کرد: نیروی  توانمند دریایی سپاه، مقتدرانه و با افتخار در حال انجام ماموریت‌های محوله خود در تامین امنیت پایدار خلیج فارس است.

سردار زیراهی با بیان اینکه سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی و مردمی است تصریح کرد: سپاه پاسداران هم به نیازهای انقلاب اسلامی پاسخ می‌دهد و هم اینکه برای رسیدگی به مشکلات مردم یاور و پشتیبان آنان است.

وی، با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه پاسداران هیچگونه اقدامات تحریک‌آمیز نداشته و ندارد تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه با هرگونه اقدام و حرکت‌های تحریک‌آمیز که زمینه‌ساز نادیده گرفتن حق و حقوق ملت ایران باشد قاطعانه برخورد می‌کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه‌: نیروی دریایی سپاه با اقتدار از خلیج فارس صیانت و حفاظت می‌کند واکنش نیروی دریایی سپاه به حوادث اخیر خلیج فارس: به آمریکایی‌ها توصیه می‌کنیم از هرگونه ماجراجویی بپرهیزند سردار تنگسیری: برد موشک‌های ضدکشتی سپاه به 700کیلومتر رسید/ ساخت شناور حمل بالگرد در ندسا

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، جایگاه استان بوشهر در عرصه خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر با داشتن مرز طولانی دریایی با خلیج فارس و با داشتن ویژگی‌های دریانوردی و دفاعی نقطه استراتژیک خلیج فارس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیروی دریایی سپاه خلیج فارس تحریک آمیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رزمایش دریایی شناور‌ها در ساحل مرجان از ویزه برنامه‌های گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در کیش بود.

دیگر خبرها

  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی