Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:27:52 GMT

بهره برداری از دو واحد تولیدی صادرات محور در کیش

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۵۲۷۷

بهره برداری از دو واحد تولیدی صادرات محور در کیش

  به گزارش ایرنا، شرکت ایتال جی گروپ کیش با ظرفیت تولید روزانه ۴۰۰۰ هزار تیوپ محصولان آرایشی و بهداشتی با سرمایه گذاری  ۵۵ میلیارد ریالی  و ۷۵۰ هزار دلاری، توسط بخش خصوصی با مشارکت خارجی و رویکرد به صادرات در شهرک صنعتی کیش ایجاد و راه اندازی شده است. 

  این واحد تولید بطور مستقیم، ۲۵ و بطور غیر مستقیم ۴۵ فرصت شغلی ایجاد کرده است و عمده ترین محصولات آن تولید و بسته بندی انواع شامپو، رنگ مو و مجموعه از محصولات بهداشتی و آرایشی با قابلیت صادرات به خارج و سرزمین اصلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته مدیرعامل این شرکت، ۶۰ درصد مواد اولیه محصولات تولید شرکت مذکور از داخل و حدود ۴۰ در صد از خارج کشور تامین می شود. 

 همچنین همزمان،  امروز چهارشنبه، بهر برداری از طرح توسعه شرکت کیان پترو سرویس سپهر کیش؛ ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی حفاری چاههای نفت گاز با حصور غلامحسین مطفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران این سازمان آغاز شد. 

 تولید و به کارگیری لوله های ضربه زن، ارائه خدمات راندن لوله های جداری، مغزه گیری و امور مانده یابی در تاسیسات و چهاههای نفت از جمله کارد کردهایی است که در قالب طرح توسعه شرکت مذکور به بهره برداری رسیده است. 

در جریان بهره برداری از این دواحد تولیدی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تقدیر و ابراز خرسندی از راه اندازی این واحد ها گفت: با وجود تنگناهای ناشی از شیوع کرونا، دست اندرکاران و فعالان اقتصادی از پای ننشستند و امروز در سال جهش تولید، شاهد بهره برداری از دو واحد بسیار خوب صادرات محور در جزیره هستیم. 

غلامحسین مظفری حمایت از تولید و رونق تولید بویژه در زمینه های دارویی، بهداشتی و صنایع نفت  را از اولویت سازمان منطقه آزاد ذکر کرد و افزود: جزیره کیش در توسعه صنعتی محدویت هایی دارد اما  واحدهای دارویی، بهداشتی و دانش بنیان در اولویت قرار دارند. 

برچسب‌ها کیش جهش تولید اشتغال زایی پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جهش تولید اشتغال زایی کیش جهش تولید اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.
وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات، گفت: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.
ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.
در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی