Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کارخانه، مربی والیبال، در واکنش به شرایط این روز‌های باشگاه استقلال و اقدامش برای راه اندازی تیم والیبال استقلال، اظهار داشت: اگر می‌دانستم، این حجم از مشکلات در باشگاه استقلال وجود دارد، قطعا برای راه اندازی تیم والیبال  اقدام نمی‌کردم. واقعا راضی نیستم استقلال با چالش مواجه شود، این باشگاه به دلیل نداشتن وضعیت نقدینگی مناسب و بدهی‌های زیادی که به بازیکنانش دارد در شرایط خوبی به سر نمی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه درباره سابقه آشنایی با سعادتمند، مدیر باشگاه استقلال گفت: من به سعادتمند، ارادت و اعتقاد دارم؛ چرا که مدیر توانمندی است. به دلیل اعتقاد صد در صدی که به مدیریت و توانمندی سعادتمند دارم، برای این موضوع پا پیش گذاشتم. نمی‌خواهم با آمدن من یا با تشکیل تیم والیبال، مشکلی برای استقلال ایجاد شود. قصدم این بود که تنور لیگ والیبال هم مثل فوتبال، گرم شود؛ والیبالی که جایگاه و اعتبار جهانی دارد و در رشته‌های تیمی و توپی، سرآمد است. اگر تنور فوتبال ما داغ است، بخشی از آن به دلیل حضور پرسپولیس و استقلال است. می‌خواستم تنور والیبال باشگاهی ما هم با آمدن پرسپولیس و استقلال، داغ شود.

کارخانه در خصوص منایع مالی مورد نظر برای این طرح، تصریح کرد: جذب حامی مالی، کار سختی است. الان، با صراحت اعلام می‌کنم که این کار هنوز پخته نشده؛ صحبتی با سعادتمند داشتم که هنوز قطعی نیست تا بتوانم توضیح زیادی درباره‌ی آن ارائه کنم. طبیعی است برای این موضوع، استرس وجود داشته باشد.

کارخانه ادامه داد: من چهل سال است، مربیگری می‌کنم و تجربه‌ی زیادی در این نوع شرایط دارم. نباید عقب نشینی کرد، اما باید در ابتدا وزارت ورزش تائید کند و اجازه دهد و داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال باید با این موضوع موافقت کند که تیم استقلال فی البداهه می‌خواهد، تیم والیبال تشکیل دهد.

کارخانه در انتها افزود: هنوز موضوع، پخته نشده است و جای کار دارد. امیدوارم هر اتفاقی خواهد افتاد، به فوتبال استقلال لطمه وارد نشود و به نفع والیبال باشد.

بیشتر بخوانید:ملی پوش والیبال ایران لژیونر شد


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال باشگاه استقلال تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در غرب، پهپاد تهاجمی Wing Loong را MQ-۹ Reaper آمریکایی می نامند و خاطرنشان می شود که این پهپاد با وجود ویژگی های مشابه، تقریبا ۳۰ برابر ارزان تر از MQ-۹ Reaper فروخته می شود.

این کارخانه متعلق به شرکت هوافضای چنگدو (CAC) است.

کد خبر 849503 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه چین

دیگر خبرها

  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان
  • فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین
  • وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه