Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای پنج مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار مبتلایان کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان به ۲۷۵ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه از ابتدای بحران بیماری کرونا حدود ۲۲ هزار و سه نفر به مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان با مشخصه حاد تنفسی مراجعه نمودند، اظهار کرد: از این تعداد دو هزار و ۱۹۸ نفر بستری و مورد مداوا قرار گرفتند و یک هزار و ۹۹۰ نفر نیز با حال عمومی خوب بهبود یافته  و ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته پنج مورد ابتلای جدید در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این موارد شامل دو ابتلا در آبادان و سه مورد در خرمشهر است و خوشبختانه در شادگان ابتلای جدید نداشتیم.

او با اشاره به اینکه شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به ۲۷۵ مورد افزایش یافته است، افزود: این آمار به تفکیک در آبادان ۱۰۳ مورد، خرمشهر ۱۴۴ مورد و شادگان نیز ۲۸ بیمار مشاهده و ثبت شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: خوشبختانه از آمار کل ابتلای قطعی تا کنون ۲۳۰ نفر نیز با حال عمومی خوب ترخیص شدند و در حال حاضر ۸۵ بیمار در بیمارستان بستری و مراحل مداوا را طی می کنند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان اضافه کرد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی داشتیم(بیمار خرمشهری)، به این ترتیب آمار نهایی فوتی های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این محدوده به ۲۱ مورد افزایش یافته است که به تفکیک شامل پنج نفر در آبادان، ۱۴ مورد در خرمشهر و دو مورد در شادگان می شود.

سلمان زاده با تاکید بر اینکه شهروندان به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا توجه بیشتری داشته باشند و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را رعایت کنند، از شهروندان خواست حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir  مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات به تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ پاسخ دهند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان از نصب و راه اندازی دوربین حرارتی در فرودگاه بین المللی آبادان خبر داد و اضافه کرد: این دستگاه اسکن حرارتی به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان خریداری شده و در فرودگاه آبادان جانمایی می شود تا تردد مسافران با دقت بیشتری انجام شود.

لازم به ذکر است که آمار ابتلا تا روز گذشته در شهرهای آبادان و خرمشهر و شادگان ۲۷۰ مورد، فوت شدگان ۲۰ نفر و ترخیص شدگان نیز ۲۲۴ نفر اعلام شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند دانشکده علوم پزشکی آبادان کرونا ویروس کووید 19 ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس دانشکده علوم پزشکی آبادان جنوب غرب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آقای بهروزیان مدیر مجتمع پتروشیمی آبادان با اعلام این خبر گفت: روند تولید در پتروشیمی آبادان همانند روز‌های عادی در جریان است و کوره آسیب دیده بزودی راه اندازی می‌شود.

به گفته وی : این کوره به علت حادثه آتش سوزی روز یکشنبه نهم اردیبهشت از مدار خارج شد.

در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و به کسی آسیبی نرسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هیچ مورد فوتی ناشی از مالاریا به ثبت نرسید
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر