Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@19:36:05 GMT

تجهیز دومین نقاهتگاه بیماران کرونا در تایباد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۵۸۹۳

تجهیز دومین نقاهتگاه بیماران کرونا در تایباد

محسن سیاح در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهرستان تایباد هنوز وارد دوره پیک بیماری کرونا نشده است، اما برای ورود به دوره پیک، تمهیدات لازم را در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس تایباد اندیشیده شد که یکی از این موارد، بحث قرنطینه بیماران کرونا پس از ترخیص از بیمارستان است.

فرماندار تایباد افزود: بنابراین دومین مرکز قرنطینه با ظرفیت ۵۰ تخت تجهیز شده است که با احتساب ۲۰ تخت مرکز اول، جمعاً تا کنون ۷۰ تخت برای بیماران کرونایی در دوره نقاهت تجهیز و آماده بهره برداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از همراهی مردم تایباد اظهار کرد: با توجه به تعامل مردم و از طرفی با حساسیت آفرینی و آگاهی بخشی از طریق رسانه‌ها، تا الان به نسبت پیرامون خود در شرایط خوبی قرار داریم، اما این به معنای کم اهمیت جلوه دادن بیماری نیست. کرونا در تایباد در حال حاضر آتش زیر خاکستر است و اگر مردم در فاصله گذاری اجتماعی و رعایت توصیه‌های وزارت بهداشت، تعلل و کوتاهی کنند یقیناً این آتش شعله ور خواهد شد و وارد دوره پیک بیماری خواهیم شد.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس تایباد در خصوص بازگشایی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر تایباد، ابراز کرد: بازگشایی بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به معنی تجمع نیست، درست است در حال حاضر محدودیتی در استفاده از این فضاها وجود ندارد اما اگر خانواده در این فضاها تجمع کنند، مطمئناً تصمیم دیگری خواهیم گرفت. همچنین در بخش‌هایی که باید به جامعه خدمات بدهند، رعایت فاصله گذاری اجتماعی اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

وی افزود: برگزاری مراسمات مذهبی مطابق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، ممنوع می‌باشد، برخی ممکن است این ممنوعیت را با فعالیت بخش‌های خدماتی مقایسه کنند، تعدد جمعیت در مکانی محدود و بازه زمانی زیاد یقیناً خطرآفرین است و باید از آن اجتناب کرد. ما تلاش کردیم با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، مردم حافظ جان خود باشند، اما به صورت پراکنده اخباری می‌رسد که برخی اجتماعات مذهبی در حال برگزاری است، شبکه بهداشت و درمان را موظف کردیم تا توصیه‌های لازم جهت جلوگیری از برگزاری مراسمات را اطلاع رسانی نمایند تا شاهد جهش بیماری در شهرستان نباشیم.

سیاح اولویت فعلی مجموعه شهرستان تایباد را حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از این بیماری برشمرد و گفت: پس از تأمین نیازهای اولیه مانند ماسک و البسه محافظتی و همچنین مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح در شهرستان، در این مرحله حمایت از خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از این بیماری در اولویت ما قرار دارد. در حال حاضر در طرح مساوات و همدلی با استفاده از ظرفیت اجتماعی بسیار غنی شهرستان تایباد به دنبال یاری رساندن به این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم تا از آلام خانواده تحت تأثیر کرونا به هر نحوی بکاهیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استفاده از ظرفیت خانواده شبکه بهداشت و درمان ماسک وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد