Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اهداء ۶ سری جهیزیه به سربازان نیازمند سپاه جوادالائمه(ع) استان همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان خبر داد.

«سردار ابوالقاسم چمن»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث ازدواج آسان فاطمی برای جوانان، طی مراسمی 6 سری جهیزیه به سربازان متأهل و نیازمند سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه امروز ضرورت جامعه اقتضا می کند که به جوانان برای تشکیل خانواده کمک کنیم، افزود: قرارگاه پشرفت و آبادانی از محل هدایای رهبر معظم انقلاب در بحث تأمین جهیزیه به این امر می پردازد.

 

وی ارزش هر یک از این جهیزیه ها را  هفت میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد.

 

 

سردار چمن تصریح کرد: کانون ازدواج فاطمی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی همچنین در سال 99  نیز سربازان نیازمندی که به ندای رهبری لبیک می گویند و این سنت الهی را جامه عمل می پوشانند را شناسایی کرده و جهیزیه اهدا می کند.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: همچنین این کانون با در اختیار قرار دادن تسهیلات به فرزندان شاغل، بازنشسته و دیگر سربازان سپاه استان در تلاش است زمینه ازدواج آسان را فراهم کند.

 

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی اهدا جهیزیه سپاه سپاه جوادالائمه ع خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد