Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام گودرزی هافبک باتجربه پارس جنوبی جم می گوید شرایط مالی باشگاهش اصلا خوب نیست و افزایش بدهی ها اتفاق تلخی محسوب می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پارس جنوبی جم یکی از تیم هایی است که مشکلات مالی زیادی دارد و به همین خاطر برخی اعضای این تیم گلایه هایی را بابت شرایط انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نوری کاپیتان تیم پارس جنوبی یکی از این بازیکنان بود که در مصاحبه ای به مشکلات اشاره کرد و حالا شهرام گودرزی دیگر بازیکن باتجربه پارس به تایید حرف های کاپیتان تیمش پرداخته است.

شهرام گودرزی در این باره گفت:

من حرف های محمد نوری را دیدم. ایشان حقیقت ها را بیان کرده است. به هر حال بازیکنی در سطح محمد نوری با آن همه افتخار و سابقه نمی آید خودش را خراب کند. وضعیت باشگاه ما خوب نیست و اینکه هرروز بدهی های بیشتری به بدهی های قبلی اضافه می شود، عجیب به نظر می رسد.

وی ادامه داد:

نفرات زیادی هستند که زحمت زیادی برای تیم کشیدند ولی به پول شان نرسیدند و بعضی ها هم به خاطر باشگاه و هوادارها فعلا شکایتی انجام نداده اند ولی با ادامه این روند ، قطعا آنها نیز برای گرفتن مطالبات خود اقدام به شکایت می کنند.

شهرام گودرزی هافبک پارس جنوبی همچنین تاکید کرد:

قبل از سال جدید قرار بود مبلغی به بازیکنان واریز بشود که این مورد هم صورت نگرفت و بچه ها بدون دریافتی به خانه های خود برگشتند. ماساژورها ، تدارکات و یکی دو تا از کادرفنی هنوز ۵۰ درصد شان را نگرفته اند. حتی ماساژورها از سال قبل هم طلب دارند که به آنها قول پرداخت دادند ولی پولی واریز نشد.

شهرام گودرزی درباره وضعیت مگنو باتیستا و بی توجهی باشگاه به او نیز خاطرنشان کرد:

واقعا به شخصه از مصدومیت مگنو خیلی ناراحت شدم. از برخوردی که با بازیکن خارجی تیم میشود بسیار متاسفم و چرا بازیکن مصدوم تیم که باید به او رسیدگی بیشتری بشود اما این اتفاق نمی افتد. مگنو در همین تیم و در بازی دوستانه مصدوم شده آن هم بازیکن خارجی که نمی تواند پیش خانواده اش در برزیل برود تا هر چه زودتر عمل کرده و مصدومیتش برطرف شود و به حال خودش رها شده است. امیدوارم که مسئولین هر چه زودتر فکری درباره ی این موضوع کنند تا مشکل این بازیکن خوش اخلاق حل بشود.

شهرام گودرزی با اشاره به شرایط جسمانی خودش در دوران تعطیلی مسابقات فوتبال عنوان کرد:

ما این روزها مجبور هستیم به صورت انفرادی تمرین کنیم و اینطور تمرین کردن واقعا خوب نیست. همه ما اذیت می شویم و طبیعی است که تمرینات انفرادی با تمرینات گروهی متفاوت است اما به هر حال چاره ای نداریم و برای اینکه آمادگی بدنی مان از دست نرود، مجبور هستیم اینطور کارمان راجلو ببریم.

وی درباره ادامه رقابت های لیگ برتر بیان کرد:

من امیدوارم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هرچه سریع تر تکلیف را روشن کنند. اینکه نمی دانیم لیگ برگزار می شود یا نه بد است. امیدوارم از این بلاتکلیفی در بیاییم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرام گودرزی پارس جنوبی جم شهرام گودرزی شهرام گودرزی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمد علی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استفاده بی‌رویه از پلاستیک و عدم مدیریت صحیح آن، باعث آلودگی هوا، آب و خاک شده و به تخریب زمین و حیات وحش منجر می‌شود، تصریح کرد: بحران پلاستیکی به یکی از بزرگترین چالش‌های محیط زیست تبدیل شده است.
 
وی افزود: اولین گام برای رسیدن به یک جهان پلاستیکی کمتر و زمین پاک‌تر، کاهش مصرف پلاستیک یکبار مصرف و ترویج استفاده از جایگزین‌های قابل بازیافت و دوباره پذیر آن است.

حاتمی زاده ضمن بیان اینکه باید به توسعه فناوری‌های جایگزین پلاستیک که قابل تجزیه هستند توجه شود، خاطر نشان کرد: برای شروع پیشنهاد می‌کنم در فروشگاه تعاونی سازمان جهاد کشاورزی به جای پلاستیک از کیسه‌های پارچه‌ای که به همین منظور تهیه شده است، استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه، باید به توسعه سیاست‌ها و قوانین سخت‌گیرانه در خصوص بازیافت و دور انداختن پلاستیک توجه کنیم افزود: آموزش و افزایش آگاهی عمومی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا همگان به اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از پلاستیک آگاه شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: تمامی اقشار جامعه به عنوان شهروند، مسئولیت دارند تا با اقدامات کوچک خود، به حفظ زمین و آینده بهتر برای نسل‌های آینده بپردازند.

حاتمی زاده در پایان عنوان کرد: روز زمین پاک با شعار جهانی «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» شناخته می‌شود و برای تحقق ان مشارکت مردمی بسیار اهمیت دارد.

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • مورد عجیب عبدالله
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟