Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@03:01:50 GMT

قتل‌عام ۳۱۱ پرنده زنبورخوار در طارم سفلی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۶۳۲۲

قتل‌عام ۳۱۱ پرنده زنبورخوار در طارم سفلی

قزوین - زنبورداران منطقه طارم سفلی قزوین با خوراندن سم به پرندگان زنبورخوار آفریقایی منجر به قتل عام ۳۱۱ قطعه از این پرنده شدند.

به گزارش قدس آنلاین، زنبورداران منطقه طارم سفلی قزوین با خوراندن سم به پرندگان زنبورخوار آفریقایی منجر به قتل عام ۳۱۱ قطعه از این پرنده شدند.

مهدی طاهری افزود: این پرندگان با شکار زنبورهای قرمز و بی خاصیت که خود نوعی آفت برای زنبورداری و محصولات کشاورزی محسوب می‌شود، به نوعی محیط زیست را پاکسازی می‌کنند، اما ۲ زنبوردار در منطقه طارم سفلی با این باور غلط که این پرندگان ممکن است زنبورهای عسل را نیز شکار کنند، با خوراندن سم به کشتن آنها اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هم اکنون هر ۲ زنبوردار از سوی محیط استان قزوین دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شده‌اند که امیدواریم دستگاه قضایی نیز برخورد قاطعی با آنها داشته باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرنده زنبور خوار قتل عام طارم سفلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی در دیدار با مردم دهستان دستجرد سفلی گفت: مسایل و مشکلات مهم مطرح شده در این نشست مورد توجه مسوولان استان قزوین قرار دارد و تمامی دستگاه‌ های متولی به آن اشرافیت دارند.

اعلایی افزود: متاسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت هایی از جمله راه به دلیل تاخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه های محدود و هزینه های بالاتر پرداختن به این مسایل و مشکلات زمان بر است.

وی ادامه داد: در کنار تمامی محدودیت ها تلاش می شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسایل در دستور کار قرار گیرد و سعی می شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول برطرف شود.

در این دیدار تعدادی از اهالی و مسوولان دهستان دستجرد سفلی به بیان مهم ترین مشکلات و دغدغه های این دهستان پرداختند.

دیگر خبرها

  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • مرغ‌های زنبورخوار قربانی زیاده خواهی برخی از زنبورداران سودجو شدند + تصاویر
  • مرغ‌های زنبورخوار قربانی زیاده خواهی برخی از زنبورداران سودجو + تصاویر
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها