Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@23:29:37 GMT

انتقاد ستاره سرخپوشان از احتمال تعطیلی لیگ

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۶۳۵۸

انتقاد ستاره سرخپوشان از احتمال تعطیلی لیگ

محمد قاسمی‌نژاد هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان بر این عقیده است که لیگ برتر باید ادامه پیدا کند و تعطیلی این رقابت‌ها تصمیم درستی نخواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد قاسمی‌نژاد در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر و شرایط بازیکنان فولاد گفت:

ما هم مثل همه بازیکنان به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم و منتظریم ویروس کرونا هرچه زودتر ریشه‌کن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین انفرادی باعث افت بدنی همه بازیکنان می‌شود و دوری از بازی‌های رسمی و تمرینات گروهی به ضرر ما است. سازمان لیگ برای شروع مجدد بازی‌ها باید یک فرصت مناسب را در اختیار تیم‌ها قرار دهد تا قبل از ادامه لیگ به آمادگی کامل برسند.

وی در خصوص اینکه برخی موافق تعطیلی قطعی مسابقات لیگ برتر هستند، اظهار داشت:

تعطیلی بازی‌ها تصمیم خوبی نیست و با این شرایط به خیلی از تیم‌ها ظلم می‌شود. همه تیم‌ها هزینه کرده‌اند تا به هدفشان برسند و من معتقدم بازی‌های این فصل نیمه‌کاره نخواهد ماند. هر چند ادامه لیگ ممکن است با مصدومیت بازیکنان و برخی مسائل دیگر همراه شود ولی تعطیلی لیگ نمی‌تواند تصمیم درستی باشد.

 

محمد قاسمی‌نژاد تصریح کرد:

خیلی‌ها منتظر تعیین تیم قهرمان، مشخص شدن سهمیه آسیایی و سقوط کننده‌ها هستند و بازی‌ها باید برگزار شود. تیم ما هم قبل از این تعطیلی شرایط خوبی داشت و امیدواریم که بازی‌ها ادامه پیدا کند تا نتیجه زحمات‌مان را بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان محمد قاسمی نژاد بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت

یک خبرنگار آلمانی از احتمال زیاد ماندن توماس توخل در بایرن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، فلوریان پلتنبرگ، روزنامه آلمانی عقیده دارد توماس توخل در بایرن خواهد ماند. پیش از این گزارش شده بود که این مربی ۵۰ ساله حتی در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در تابستان پست خود را ترک خواهد کرد. 

به گفته این منبع، مدیران ورزشی مونیخ از توخل حمایت می‌کنند و هم‌چنین آماده ادامه کار او هستند.

برخی از بازیکنان کلیدی از جمله مانوئل نویر، دروازه‌بان این تیم نیز به نفع توخل صحبت کردند و خواستار ماندن او در این تیم شدند.  

 بایرن در اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر رئال مادرید به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. بازی برگشت چهارشنبه این هفته در مادرید برگزار خواهد شد.

بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان ماندنی شده است. به‌تازگی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است که حضور این مربی نیز در بایرن منتفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت