Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رئیس کمیته پزشکی FIFA در تازه ترین صحبت‌های خود مدعی شد، برای از سرگرفتن مسابقات باید چند ماه دیگر صبر کرد.

وی  در این خصوص گفت: دنیا هنوز برای از سرگیری مسابقات فوتبال آماده نیست، مسابقات فوتبال تنها زمانی باید مجوز از سرگیری داشته باشند که تماس فیزیکی آدم‌ها هم مجاز باشد. فوتبال ورزشی درگیرانه و دارای تماس فیزیکی است پس اگر یک بازیکن هم به کرونا مبتلا شود، شما باید کل گروه هم‌تیمی‌های او را قرنطینه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا این راه حل مناسبی برای داشتن یک رقابت عادی است؟ الان مسئله پول نیست که اهمیت دارد، مسئله مرگ و زندگی آدم‌هاست. تنها راه موجود آمدن روزی است که یک برنامه واکسیناسیون مناسب وجود داشت باشد. فوتبال باید صبور باشد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد برای شروع دوباره رقابت‌ها همچنان باید صبر کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فیفا لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا