Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:37:59 GMT

ماموریت مرزبانی تعطیلی بردار نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۶۵۰۲

ماموریت مرزبانی تعطیلی بردار نیست

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ﺳﺮدار ﻣﺎﺷﺎالله ﺟﺎن ﻧﺜﺎر ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه مرزبانی ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی در جمع اصحاب رسانه با بیان اقدامات صورت گرفته توسط این فرماندهی در سال ۹۸، تاکنون گفت: ۴ تن و ۹۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر، حدود یکصد میلیارد ریال کالای قاچاق و نیز ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان در سال ۹۸ کشف شد که اکثر این کشفیات در قالب جاساز بوده و همرزمان ما با هوشیاری موفق به کشف آن‌ها شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: در سال ۹۸ مرزبانی استان نزدیک به ۲۲۰ ملاقات مرزی با همتایان خود در کشور‌های همسایه ترکمنستان و افغانستان داشته که این ملاقات‌های مرزی به منظور  استیفای حقوق دولت جمهوری اسلامی ایران و مرزنشینان بوده است.

ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه مرزبانی ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی با اشاره به اقدامات این فرماندهی برای مقابله با ویروس کرونا، ادامه داد: مبادی ورودی به شهرستان‌های مرزی توسط مرزبانان این استان کنترل می‌شوند و همکاران ما در سرمای زیر صفر درجه برای مقابله با کرونا بیش از ۴۰ شبانه روز انجام وظیفه می‌کردند. بیشتر بخوانید: تهیه ماسک‌های بهداشتی در کارگاه هنگ مرزی سرخس
ﺳﺮدار ﺟﺎن ﻧﺜﺎر بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا برای پرسنل کادر و وظیفه به خوبی انجام شده و خوشبختانه تا کنون کارکنان ما هیچگونه ابتلایی به کرونا نداشته اند.

او با اشاره به رزمایش همدلی مومنانه، تصریح کرد: مرزبانی استان با قربانی کردن بیش از ۱۵ راس گوسفند و توزیع گوشت آن و همچنین توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان در مرز، در این رزمایش خداپسندانه مشارکت کرده است.

ﺳﺮدار ﺟﺎن ﻧﺜﺎر با اشاره به شعار سال به نام  ((جهش تولید))، اظهار کرد: مرزبانی استان خراسان رضوی به همین منظور تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت در مرز‌ها فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به وجود بیاورد.   توصیه هایی مهم به مرزنشینان و رفت و آمد به مناطق مرزی
ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه مرزبانی ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی برای جلوگیری از هرگونه مشکل در مناطق مرزی  با بیان  سه توصیه مهم به مرزنشینان و رفت و آمد به مناطق مرزی، تاکید کرد:

۱- با توجه به بارندگی‌های چند سال اخیر، مراتع مرزی ما محل مناسبی برای دام هاست. مرزنشینان ما از مراتع خاک خودمان استفاده کنند، زیرا بعضا با عبور دام‌ها از مرز، مشکل ایجاد می‌شود.
بیشتر بخوانید: مرز‌های ایران اسلامی با روحیه انقلابی و ولایی مدیریت می‌شود
۲- رانندگان ترانزیت و سواری در هنگام ورود یا خروج از مرزها، مراقب باشند کسی در خودروهایشان مواد مخدر یا کالای قاچاق جاساز نکند.  

۳- کشور افغانستان از ورود غیرقانونی اتباعشان به کشور ما جلوگیری کنند.   انتهای پیام// ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی خراسان رضوی قاچاق کالا کرونا ویروس مرزنشینان خراسان رضوی مبارزه با کرونا جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی

مهنا عبداللهی، با کسب سه مدال زرین طلا قهرمان دسته ۵۹ کیلوگرم جوانان کشور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست برگزار شد.

در این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب ۳ نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 751174

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان