Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:43:28 GMT

بررسی آثار نیکلای گوگول در رادیو نمایش

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۶۷۷۵

بررسی آثار نیکلای گوگول در رادیو نمایش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، برنامه «هزارتوی داستان» هر هفته با حضور یکی از کارشناسان و استادان این رشته، به خوانش، معرفی، نقد و تحلیل تخصصی شاهکارهای داستان های کوتاه جهان می پردازد.

در این قسمت از برنامه «هزارتوی داستان» که روز جمعه دوازدهم اردیبهشت ماه از رادیو نمایش پخش می شود، داستان کوتاه «شنل» نوشته نیکلای گوگول توسط شادمان شکروی نقد و تحلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هزارتوی داستان» به تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارشناسی و اجرای بهناز بستان دوست و گویندگی رضا عمرانی، جمعه ها ساعت ۲۱ الی ۲۲ از رادیو نمایش پخش می شود.

کد خبر 4913032 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو رادیو نمایش برنامه رادیویی ویروس کرونا موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان شبکه پنج سیما سینمای مستند ماه مبارك رمضان رادیو برنامه رادیویی رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان

معاون تربیت و آموزش فراجا از تغییر در محتوای آموزشی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدحسین حمیدی در مراسم گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: ارکان ترتبیت در آموزش فراجا، شامل مربی، مدرسان و مربیان است و آنها در مراکز مختلف آموزشی، از منابع آموزشی مختلفی استفاده می‌کنند، ما در راستای بازنگری و به‌روز شدن سرفصل‌ها و محتوای آموزشی اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به آمار گروه‌های علمی افزود: در حال حاضر ۴۵ حوزه مرکزی، ۳۴ مرکز فرماندهی استان، هشت آموزشگاه تخصصی و عمومی، ۲۴ دانشکده ذیل دانشگاه امام حسن مجتبی، ۱۵ دانشگاه جامع و هشت دانشگاه علمی کاربردی فعال در سراسر کشور داریم، همچنین ۲۷۷ هیئت علمی، ۱۶۵۰ مدرس مراکز آموزشی و ۳۷۳۵ نفر مربی داریم و ۷۰۹۳ نفر در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه‌ها بر اساس آن شکل می‌گیرد، همچنین بازنگری‌های بسیاری در سرفصل‌ها و برنامه‌های عملیاتی با رویکرد مهارت‌محور در دستور کار قرار گرفت.

سردار حمیدی تصریح کرد: دوره‌های تخصصی تکمیلی ترفیعاتی به دوره‌های تخصصی مبتنی بر شغل تبدیل خواهد شد تا در درجه و آموزش‌های علمی تاثیرات مفیدتری داشته باشد.

وی گفت: واکاوی و تحلیل عملیات‌های انتظامی با استفاده از خبرگان مرکز اجرایی آموزش در مراکز آموزشی انجام می‌شود و ما برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه تغییر در آموزش‌ها و منابع درسی داریم که موثرتر واقع خواهد شد.

کد خبر 749650

دیگر خبرها

  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • مسوولان در نشر و چاپ کتاب نویسندگان را حمایت کنند
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت