Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@23:11:18 GMT

تجلیل مجازی از معلمان کرمانی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۶۸۸۹

تجلیل مجازی از معلمان کرمانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، احمد اسکندری‌نسب بیان کرد: در شرایطی به استقبال هفته معلم سال ۹۹ می‌رویم که کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و معلمان ما در خط مقدم جهاد آموزشی قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: هر چند تمام روزهای سال، روز معلم است و جایگاه معلم هر روز بیش از گذشته برای همه جامعه شناخته می‌شود،  اما هفته معلم فرصت و بهانه‌ای برای گرامیداشت زحمات و تلاش‌های این انسان‌های ارزشمند و گرانقدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری‌نسب ادامه داد: ۱۲ اردیبهشت نخستین روز این هفته است که به نام شهید مطهری اسوه معلمی،  ۱۳ اردیبهشت به نام نقش و جایگاه معلم در گام دوم انقلاب و ۱۴ اردیبهشت به نام معلم، مرجعیت علمی و اجتماعی نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: ۱۵  اردیبهشت به نام معلم و نقش او در نظام آموزش و پرورش است چرا که با وجود باب شدن شکل‌های جدیدی از آموزش، نقش محوری معلم کمرنگ نشده است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کرمان، ۱۶ اردیبهشت به نام تجلیل از معلمان پیشکسوت و گنجینه‌های تعلیم و تربیت و ۱۷ اردیبهشت به نام معلم، جهاد آموزشی و سلامت خانواده، ۱۸ اردیبهشت آخرین روز این هفته متناسب با شعار سال به نام نقش معلم در جهش تولید علم و فناوری نامگذاری شده است.

اسکندری‌نسب گفت: جلسه ویدئوکنفرانس با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

کد خبر 506516 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش روز معلم استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش روز معلم استان کرمان اردیبهشت به نام آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • تجلیل از مقام معلمان در سپیدان
  • برخورد ۲ گانه‌ی آمریکا با تحولات بین المللی
  • تجلیل از معلمان ارتشی در خاش