Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در مراسم توزیع ۵۰ هزار بسته غذایی ویژه محرومان بوسیله کمیته امداد امام خمینی (ره) که با عنوان رزمایش بخشش ایرانیان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از محل کمک‌های بنیاد مستضعفان ۶ هزار خانواده بسیاز نیازمند تحت پوشش خود را مورد حمایت قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه یک هزار و ۱۲ خانوار نیازمند از محل تبصره ۱۴ به صورت ماهیانه مستمری دریافت کرده اند، ادامه داد: همچنین به میزان ۵ میلیارد تومان وام صفر درصد به افرادی که کسب و کار آن‌ها در این ایام دچار مشکل شده پرداخت صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس تا پیش از این ۴۰ هزار بسته حمایتی را به ارزش ۷ میلیارد تومان میان خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است، اضافه کرد: همچنین رقم دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به افرادی که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نبوده اند و در ایام شیوع ویروس کرونا دچار مشکلاتی شده بودند از دیگر اقداماتی است که در استان فارس صورت گرفته است.

استاندار فارس ادامه داد: ۷۲ آشپزخانه به منظور تهیه و توزیع غذای بهداشتی میان محرومان جامعه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان فعال شده است.

رحیمی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار در استان فارس کمک‌های معیشتی ۲۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومانی دولت را دریافت کرده اند، افزود: ۷۰ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در این استان تائید شده اند که تا انتهای اردیبهشت به آنان پرداخت خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه استانداری فارس با همکاری خیرین، ۳۰ هزار بسته بهداشتی را در محلات حاشیه‌ای شهر‌ها توزیع کرده است، تصریح کرد: تهیه و توزیع هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز در دستور کار استانداری فارس قرار دارد.

او گفت: اعطای ۱۰۰ وام ۱۰ میلیون تومانی قرض الحسنه و ۵۰۰ وام ۵ میلیون تومانی قرض الحسنه به مجموعه پرستاران و کادر خدماتی بیمارستان‌هایی که درگیر بیماری کرونا بوده اند در روز‌های آینده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرومان جامعه مستضعفان جامعه کمک خیرین بسته معیشتی کمیته امداد امام خمینی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • ایران ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی را تحریم کرد
  • تحریم‌های ایران علیه ۵ نهاد و ۸ عضو رژیم انگلیس
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد