Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،‌ آیت الله «عبدالامیر قبلان» رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان این کشور تاکید کرد که ارتش اکنون در معرض تهدیدات داخلی و خارجی قرار دارد و سربازان و افسران ارتش و نیروهای امنیتی لبنان وظیفه ملی و مهم حفظ امنیت، تأمین ثبات و اطمینان شهروندان از حفظ اموال خصوصی و عمومی را بر عهده دارند و در این راه ایثار و فداکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:‌ کسانیکه به این پاسداران میهن در جریان تظاهرات و ناآرامی‌ها آسیبی می‌رسانند، از جمله آشوب‌طلبان و فتنه‌گرانی هستند که خود را در میان تظاهرکنندگان پنهان کرده‌اند و در قالب اعتراض به وضعیت معیشتی، دست به این تحرکات می‌زنند.

شیخ قبلان یادآور شد که مطالبات مردمی حقی است که باید از مسیر صلح‌آمیز انجام شود و ما به این شکل از آن حمایت و کاملاً با فریادهای مردمی که از غارتگران بودجه عمومی و مسوولان سقوط اقتصادی کشور ناراضی هستند، همراهی و همبستگی می‌کنیم.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت که نیروهای ارتش حافظ امنیت و ثبات کشور هستند و هرگونه حمله به آنان تعرض به همه لبنانی‌ها محسوب می‌شود .

این روحانی بلند پایه لبنانی خواستار حفظ بصیرت و آگاهی مردم این کشور در مقابل دسیسه‌ها و فتنه‌ها شد و افزود: ما از اقدامات دولت برای مهار فروپاشی اقتصادی و مبارزه همه‌گیر با فساد اقتصادی و بازگرداندن پول‌های دزدیده شده و ثبات قیمت ارزش پول ملی حمایت می‌کنیم.

 در جریان اعتراض‌های خیابانی در برخی مناطق لبنان تعدادی از کسانیکه در بین معترضان بودند به سمت نیروهای انتظامی و ارتش که مشغول حفظ امنیت و آرامش مناطق محل ماموریت خود بودند، سنگ و بمب‌های دست‌ساز پرتاب کردند.

که در جریان درگیری و حملات برخی معترضان در خیابانها به پلیس و نیروهای ارتش لبنان، تعدادی از این نیروها زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در جنوب لبنان و به طور مشخص میس الجبل چهار نفر از اعضای یک خانواده لبنانی به شهادت رسیدند.

ساعاتی پس از این حمله رژیم اسرائیل، مقاومت لبنان شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونا را موشک‌باران کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد