Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل گفت: بیمارستان صیادشیرازی از فردا به شرایط عادی بر می گردد و به شرایط بیماران دیگر در این بیمارستان رسیدگی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» عصر امروز (چهارشنبه 10 اردیبهشت) در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردمی همکاری خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ادامه داد: بیش از 70 درصد مردم طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند و این مهم منجر به کنترل شیوه ویروس کرونا شد.

 

فاضل با بیان اینکه 70 روز استان گلستان درگیر بیماری کرونا است، افزود: در طول این مدت بحث همدلی و رشادت ها را شاهد بودیم و خاطرات این روزها سالیان سال در ذهن مردم استان باقی خواهد ماند.

 

وی گفت: از یکم اسفند تاکنون 16 بیمارستان درگیر خدمات بیماران حاد تنفسی بود از پیک زمانی هفته سوم اسفند که روزانه 300 بیمار تنفسی بستری می شد این عدد به 25 بیمار رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان یادآور شد: در همه بیمارستان ها 230 بیمار حاد تنفسی داریم و بیمارستان صیادشیرازی را به طور کامل پاکسازی کردیم و در این بیمارستان دیگر بیمار کرونایی نداریم.

 

فاضل بیان کرد: بیمارستان صیادشیرازی از فردا به شرایط عادی بر می گردد و به شرایط بیماران دیگر در این بیمارستان رسیدگی می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با بیان اینکه نزدیک به 300 مرگ ناشی از کرونا در استان گلستان از یکم اسفند تا کنون گزارش شده است، متذکر شد: کمیته مرگ نیز تشکیل شده تا شرایط مرگ بیماران مشکوک نیز در استان  مشخص شود.

 

فاضل با بیان اینکه در حوزه زیرساخت گلستان با مشکل رو به رو است، افزود: اختلاف تخت بیمارستانی با استان های دیگر کشور به یک دهم می رسد ولی نسبت به استاندارد میزان تخت در استان فاصله داریم.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان فاضل بیماری کرونا کرونا بیمارستان صیادشیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان