Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مدیران استانی و امام جمعه الشتر، طرح تعاونی پرواربندی گوساله 1000 راسی در قالب شرکت گرین دام افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناعلی آشتاب در گفت وگو با سفیرافلاک، اظهارداشت: برای افتتاح این طرح حدود ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اشتغال روستاییان و عشایر سرمایه گذاری شده که ۸۰۰ میلیارد تومان آن تسهیلات و ۴۰۰ میلیارد تومان هم سهم آورده متقاضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به اینکه بانک کشاورزی بانک عامل این طرح می باشد، بیان کرد: بهره‌برداری از این طرح یک فرصت خوبی است که بتوانیم اشتغال زایی را در استان افزایش دهیم که با افتتاح این طرح حدود ۴ نفر اشتغالزایی شده است.

وی اظهارداشت: تا به حال در سطح استان ۱۲۱۷ طرح موفق به عقد قرارداد و بالغ بر ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند و پیش بینی می شود در این راستا بیش از پنج هزار و ۲۰۰ نفر در سطح استان اشتغال زایی شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان طرح در دست بررسی است، تصریح کرد: با مصوب۵۰ طرح نیمه‌تمام متقاضی تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در سطح استان،امیدواریم با تزریق این اعتبار بتوانیم ۵۰ طرح را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.


آشتاب با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: این هفته فرصتی است تا از مقام شامخ کارگران تجلیل شود به خصوص کارگرانی که در بخشهای درمانی فعالیت می کنند و جزء گمنام های نظام سلامت به شمار می آیند و کمتر از آنها یاد می شود، از آنجا که خدمات آنها کمتر از پزشکان و پرستاران نیست باید آنها را ستایش کرد که در این هفته از آنها تقدیر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد

ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس از خرید یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی توسط این تعاونی خبر داد.

سید حبیب علوی امروز، ۱۴ اردیبهشت طی بازدید از مراکز خرید کلزار با اعلام این مطلب گفت: خرید کلزا در فارس توسط شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس با مشارکت اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستایی در شهرستان‌های استان درحال انجام است.

وی اظهار کرد: بیش از یک هزار تن کلزا تاکنون در شهرستان‌های مهر، لار، زرین دشت و جویم خریداری شده ودر حال بارگیری به کارخانجات روغن کشی است.

علوی با بیان اینکه خرید در این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: طبق قرارداد با یک شرکت صنایع غذایی مقرر شده است حداکثر یک‌ماه پس‌از بارگیری بهای خرید به کشاورزان پرداخت شود.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس تصریح کرد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۵ هزار تومان با افت ۲درصد ناخالصی و۱۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

وی یادآور شد: با توجه تغییر در شیوه خرید کلزا در سال جاری، شبکه تعاونی‌های روستایی نسبت به تحویل کلزا از کشاورزان گرامی و ذخیره‌سازی در انبارها اقدام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران