Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@17:26:10 GMT

توزیع 6 هزار بسته حمایتی طی سه مرحله در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۰۷۷

توزیع 6 هزار بسته حمایتی طی سه مرحله در ماه مبارک رمضان

نظری با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه طی سه مرحله  انجام می شود، گفت: یک هزار بسته معیشتی فردا از سالن 9 دی واقع در شهرک مطهری توسط 50 دستگاه وانت سواری بارگیری و 2500 بسته در دومین مرحله در نیمه ماه مبارک همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و 2500 بسته در روز شهادت حضرت علی (ع) بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، نظری فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران به رزمایش کمک مومنانه اشاره و اظهار کرد: ناحیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان بعد از فرمایش حضرت امام در نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و مواسات اقدام به جمع آوری کمک های مردمی از پایگاه های محلات و مساجد کرد.

وی گفت : در بحث کرونا قبل از فرمایش حضرت امام، اقدام به شناسایی افرادی که از لحاظ معیشتی و شغلی دچار آسیب شده بودند از طریق نهادهای بهزیستی، کمیته امداد و سایر ارگان ها کردیم که همه آنها لیست برداری شد.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان افزود: اولین وقف ماه مبارک رمضان تحت عنوان رزمایش کمک مومنانه فردا یک هزار بسته معیشتی توسط 50 دستگاه وانت سبک از سالن 9 دی واقع در شهرک مطهری بارگیری سپس به سمت گلزار شهدا برای بیعت با شهید حاج قاسم سلیمانی که همیشه در خصوص کمک به مردم دغدغه داشتند حرکت و پس از آن این بسته ها بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

نظری عنوان کرد: همچنین قرار است این رزمایش مواسات در دو مرحله دیگر نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) با تعداد 2500 بسته و 21 ماه رمضان شهادت حضرت علی (ع) 2500 بسته بین محرومان و نیازمندان شهر کرمان و حاشیه توزیع شود.

وی تصریح کرد: این اقلام شامل گوشت قرمز و سفید، برنج، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، حبوبات، بسته های بهداشتی و مواد شوینده به ارزش ریالی هر بسته 270 الی 320 هزار تومان می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان خاطرنشان کرد: تقریبا 4200 بسته معیشتی قبل از فرمایش حضرت امام از زمان شروع کرونا در حاشیه شهر کرمان و محله های کم برخوردار توزیع شده است و همچنین در بحث بهداشتی این مناطق اشخاصی که دچار بیماری پوستی و سالک شده بودند شناسایی و به مراکز درمانی سطح شهر معرفی شدند.

نظری همچنین به امداد رسانی گروه های جهادی بسیج در مناطق سیل زده شرق استان اشاره کرد و گفت: منطقه زهکلوت و چاه حسن از جمله مناطق خسارت دیده از سیل بودند که به ناحیه حضرت امیر المومنین (ع) سپرده شدند.

وی افزود: 64 سرویس بهداشتی و حمام در این مناطق ظرف مدت 10 روز احداث و تحویل شد که در آینده نیز تعدادی حمام به صورت مشترک در دستور ساخت قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان بیان کرد: در این منطقه همچنین افرادی بودند که سرطان داشته و از لحاظ مالی نیز دچار مشکل بودند که آنان را تحت پوشش قرار دادیم و جهت درمان به مراکز تخصصی شهر معرفی شدند.

نظری سپس به سیل اندوهجرد در منطقه گلباف اشاره کرد و ادامه داد: کشیت و نسک از جمله  روستاهایی بودند که در اثر خسارت سیل دچار قطعی برق و آب شده بودند که با پی گیری های صورت گرفته ظرف مدت دو روز توسط جهادگران لوله کشی آب انجام شد.

وی بیان کرد: همچنین در روستای جهر با پی گیری و همکاری شرکت برق طی دو روز توانستیم تیرهای برق تخریب شده را جایگزین و برق را وصل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان، از تهیه و توزیع 2500 باکس آب معدنی بین مناطق سیل زده خبر داد و اذعان کرد: در این مناطق بیش از 70 منزل لایه روبی و گل روبی شدند و سرویس بهداشتی 50 خانه نیز بازسازی و مرمت شد.

نظری خاطرنشان کرد: روزانه یک هزار غذای گرم با رعایت پروتکل بهداشتی در روستاهای جهر و پشتوئیه توسط گروه های جهادی توزیع شد.

وی همچنین به اقدامات انجام شده توسط گروه های جهادی از زمان شیوع کرونا در سطح شهر اشاره کرد و گفت : از 27 اسفند ماه با شروع ویروس کرونا با کمک هیئت های مذهبی، شهرداری و مرکز بهداشت اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده سطوح کردیم و سپس آن را در اختیار گروه های جهادی و هیئت های مذهبی برای ضد عفونی و گندزدایی مکان های پرتردد و معابر قرار دادیم.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان افزود: هر شب بیش از 24 گروه از دستگاه های مختلف، بسیج، سپاه و هیئت های مذهبی و مردم کار ضد عفونی شهر را انجام می دادند.

نظری ادامه داد: یکی از کارهای مهم ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان افتتاح سه کارگاه تولید ماسک با ظرفیت روزانه 3200 ماسک بود که ماسک ها پس از تولید در اختیار بسیج سازندگی سپاه برای توزیع بین مردم و مراکز درمانی قرار می گیرد.

وی همچنین به شناسایی مراکز و مغازه هایی که در ابتدای ورود ویروس کرونا به استان سبب احتکار اقلام بهداشتی شده بودند اشاره کرد و گفت: این مراکز و مغازه ها پس از شناسایی به اطلاعات ناجا و مراجع قضایی معرفی می شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان، از حضور بسیجیان در مراکز بهداشتی جهت غربالگری توسط 1500 بسیجی خبر داد.

نظری ابراز کرد: روزانه 5 گشت موتوری و 5 گشت سواری در مبادی ورودی و خروجی شهر با همکاری نیروی انتظامی کار کنترل پلاک های بومی وغیر بومی را به عهده داشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه های جهادی کمک مومنانه شده بودند ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان امروز (جمعه) در مرحله یکم هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

این دو تیم لیگ آزادگانی که در مرحله قبلی دست به شگفتی زده بودند برای پیروزی در این جدال و رسیدن به مرحله بعدی انگیزه‌های زیادی داشتند.

علی وزیری‌پناه در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی دروازه چادرملو اردکان را بار کرد.

در حالی که چهار دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه دوم سپری شده بود و همه منتظر سوت پایان بازی و صعود مس کرمان به مرحله بعدی بودند که چادرملو توسط ابراهیم رضازاده به گل رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا سرنوشت برنده در ضربات پنالتی مشخص شود.

چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها به برتری ۵ بر ۳ رسید تا این مارتن ۱۲۰ دقیقه‌ای را به سود خود خاتمه داده و راهی مرحله بعد جام حذفی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس