Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@01:23:44 GMT

راه بانک مسکن در مسیر جهش تولید ادامه پیدا می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۱۸۸

راه بانک مسکن در مسیر جهش تولید ادامه پیدا می کند

در پی درگذشت مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل فقید بانک مسکن، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی نادر قاسمی عضو هیأت مدیره این بانک را به عنوان سرپرست بانک مسکن منصوب کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، نادر قاسمی یکی از قدیمی ترین مدیران و اعضای خانواده ی بزرگ بانک مسکن است که در سال های اخیر در هیأت مدیره این بانک مسوولیت کمک به نظام تامین مالی مسکن را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسمی همچون مرحوم رحیمی انارکی با بیش از 30 سال سابقه خدمت در بانک مسکن فعالیت خود را از مراحل پایین مسوولیت در بانک آغاز کرد و به تدریج با انعکاس و ثبت توانایی های خود در این حوزه توانست مراحل رشد و ارتقا بیشتر مسوولیت را تجربه کند.

سرپرست جدید بانک مسکن روز گذشته درباره ی حکم خود گفت: اواخر سال گذشته و اوایل امسال به واسطه مسوولیتم در هیأت مدیره بانک مسکن، از نزدیک با دغدغه ها و تاکیدهای مرحوم رحیمی انارکی بابت کمک بانک مسکن به جهش تولید و نجات مسکن از رکود در جریان بودم و به خوبی نسبت به اهمیت سیاست های اعتباری سال 99 بانک مسکن اشراف دارم. مجموعه هیأت مدیره بانک مسکن در سال جدید به پیروی از مدیرعامل فقید،مرحوم رحیمی مصمم است همه اختیارات ، ابزارها و سیاست های قابل اجرا در نظام تامین مالی مسکن را در جهت پویاسازی و سرمایه گذاری ساختمانی به کار ببندد.

وی در ادامه اظهار داشت: من نیز به عنوان عضوی از خانواده بزرگ بانک مسکن حساسیت ها و اهمیت مسوولیت جدیدی که وزیر اقتصادی بر عهده ام قرار داده است را به خوبی درک می کنم و تلاشم این خواهد بود همچنان نقش اصلی بانک مسکن در حوزه تامین بانکی بخش مسکن و ساختمان را هرچه بهتر و پررنگ تر از سال های گذشته ایفا و محقق کنم و آرمانهای مرحوم رحیمی انارکی را به کمک مدیران و کارکنان به نتیجه برسانیم.

نادر قاسمی عضو هیأت مدیره و سرپرست جدید بانک مسکن تصریح کرد:هیات مدیره بانک،مدیران ارشد،مدیران و تمامی کارکنان صدیق و پرتلاش بانک کما فی سابق تمام توان خود را درجهت تحقق منویات مرحوم رحیمی انارکی ، در تامین مسکن مردم عزیز کشور بکار می گیرند و با عنایت به خواست آن فقید سعید لحظه ای از خدمت گزاری به بخش مسکن و مردم کشور درنگ نمی کنندو همچون 81 سال گذشته در این راه تلاش و جهاد می نمایند

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مسکن پول نیوز بانکداری الکترونیک وام مسکن جهش تولید مرحوم رحیمی انارکی هیأت مدیره بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد

با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند.

طرفداری | سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صحبت هایی را انجام داد.

سید محمد مهدی احمدی گفت:

امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد.

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت:

در پنج هفته منتج به پایان سال در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیئت مدیره خواهیم بود. فقط هیئت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم