Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور در مراسم رونمایی از آخرین دستاورد پژوهشکده علم و فناوری ثریا بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات تحت عنوان 《سامانه ضدعفونی کننده تندرثریا》 اظهار کرد: کرونا یک آزمون بزرگ برای ما بود اما اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی جوانان و دانشجویان با پشتوانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، انسان را به وجد می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت علمی جوانان بدون هیچ گونه پشتوانه ای، نشان دهنده نبوغ و سطح فکری این جوانان است که در طول ۴۰ سال از گذشت انقلاب اسلامی آن را اثبات کرده‌اند.

سلیمانی ادامه داد: موفقیت های امروز جوانان کشور ما در عرصه های مختلف علمی و فناوری، نشان دهنده همدلی و نگاه انقلابی آن ها در بخش های متعدد علمی و پژوهشی است. در مقابل اما دولت‌های مدعی غربی پس از سالیان متمادی ظلم و استعمار، در حوزه مبارزه با کرونا شکست خورده‌اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور تاکید کرد: البته ما از وضعیت بحرانی کشورهای غربی ناشی از شیوع کرونا خوشحال و خرسند نیستیم اما به جوانان و دستاوردهای علمی کشورمان می‌بالیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد که از تمامی مسئولان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی بابت فعالیت‌های خوب آن ها در حوزه پژوهش و فناوری تشکر ویژه داشته باشیم و امید داریم که با تلاش‌های آن ها اتفاقات خوبی برای آینده کشور خواهد افتاد.

انتهای پیام/

108 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۷ اثر به جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج ارسال شد

دبیر دهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج استان مرکزی گفت: تعداد ۱۶۷ اثر فناورانه از سطح استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی رحیمی ظهر امروز در دهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با اشاره به هدف از برگزاری جشنواره، اظهار داشت: تربیت روحیه جشنواره جهادگران با هدف خودباوری علمی و کمک به بازدارندگی در مقابل فشار دشمن برای جلوگیری از پیشرفت کشور و نمایش قدرت و اقتدار بسیج در جهت تداوم ارزش‌ها و گسترش دستاوردهای انقلاب و ترویج جهاد علمی و امید و نشاط در بین جوانان استان برگزار شده است.

وی افزود: جشنواره در قالب 5 کمیته علمی و ارزیابی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی، اجلاسیه و نمایشگاه، نظارت و بازرسی و روابط عمومی کار خود را از آذرماه سال 1402 آغاز کرده است. محور جشنواره در زمینه اختراعات، طرح‌های فناورانه، پایگاه‌های علمی و پژوهشی و شناسایی افراد دانشور است.

دبیر دهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج استان مرکزی تصریح کرد: تعداد 167 اثر فناورانه از سطح استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، کمیته علمی و ارزیابی با برگزاری 300 جلسه آثار را ارزیابی و در نهایت 68 اثر را شایسته داوری دانست، آثار توسط 39 داور از دانشگاه‌های استان مورد داوری قرار گرفتند و در مجموع تعداد یک اختراع شایسته تقدیر، 6 طرح به عنوان طرح فناورانه شایسته تقدیر، 7 اثر شایسته برای شرکت در جشنواره، دو پایگاه علمی و پژوهشی نمونه و 6 اقشار نمونه انتخاب شدند و در نهایت از سه نفر از اساتید برتر در حوزه علم و فناوری تجلیل خواهد شد.

رحیمی بیان کرد: مجموعه سپاه در هر زمینه ورود داشته حماسه‌آفرینی و افزایش اقتدار را به همراه داشته است، ما به عنوان سربازان ولایت سعی داشتیم در دو سال اخیر در بحث توسعه و امیدبخشی به حوزه علم و فناوری توجه داشته باشیم در این راستا در حوزه فناوری 13 واحد مرکز رشد مشترک با مراکز دانشگاهی راه اندازی شده است، همچنین خانه نخبگان استان راه‌اندازی شده است و حدود 270 نفر از اساتید نخبه در خانه نخبگان سازماندهی شدند، با تمام مراکز دانشگاهی و پژوهشگاهی تفاهم‌نامه دوجانبه امضاء کردیم و سعی شد تمام ظرفیت‌ها را در قالب یک پروژه مشترک به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 210 جلسه با حوزه فناوری و مراکز دانش بنیان و هسته های فناوری برگزار شد که خروجی آن منجر به احصای بیش از 146 نیاز فناورانه استان شد، بیش از 50 تیم دانشجویی در استان ساماندهی شدند و بیش از 320 نفر ساعت آموزش ارائه گردید.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم از با حضور مسئولان کشوری و استانی از آثار برتر در حوزه علم و فناوری با اهدایی لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • دو عملیات «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» بیانگر تغییر موازنه قدرت است
  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • ۱۶۷ اثر به جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج ارسال شد
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد