Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست  استان ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان درپی دریافت گزارش مردمی برای بررسی موضوع با سرعت در محل حضور یافته و موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر متخلف که اقدام به زنده گیری پرندگان وحشی کرده بود، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این متخلف پس از دستگیری تحویل مرجع قضایی شد و درجریان رسیدگی به پرداخت پنج میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. 
از این متخلف چهار قطعه بلدرچین به همراه ادوات زنده‌گیری کشف و ضبط شد و با دستور مقام قضایی این پرندگان در همان محل صید به طبیعت بازگردانده شدند. 
براساس ماده 10 قانون شکار و صید (اصلاحی سالهای 75 و 97)، ‌هر کس مبادرت به شکار و صید جانوران وحشی عادی بدون پروانه کند، به جزای نقدی از سه میلیون تا پانزده میلیون ریال یا حبس از یک تا شش‌ماه ‌محکوم می‌شود. 

46

کد خبر 1382690

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در پی گزارش مردمی از سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و در بازرسی از اسناد و مدارک یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد