Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@16:45:00 GMT

لواسان بزرگ الگوي جذب سرمايه مردمي است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۵۷۵

لواسان بزرگ الگوي جذب سرمايه مردمي است

خبرگزاری آریا- فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به جذب 4 میلیارد تومانی سرمایه مردمی توسط شورای اسلامی لواسان بزرگ گفت: این منطقه با عملکرد موفق خود در جذب مشارکت های مردمی می تواند الگوی مناسبی برای دیگر مناطق باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید مهدی ساداتی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی این روستا بیان داشت: شفاف سازی اقدامات و هزینه کرد مشارکت های مردمی عامل اساسی جلب اعتماد و جذب سرمایه های مردمی است لذا شوراهای اسلامی باید اطلاع رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: مشارکت های مردمی در کنار اعتبارات دولتی کلید توسعه و پیشرفت روستا خواهد بود.
میرزا آقابیگ، رئیس شورای اسلامی لواسان بزرگ اظهار داشت: این روستا مفتخر است 50 شهید و 100 جانباز و ایثارگر را در راه ادای دین به کشور تقدیم کرده و اهالی ولایتمدار و شهیدپرور آن همواره پای نظام ایستاده اند.
وی با اشاره به هزینه کرد مشارکت های مردمی به احداث مخزن آب و اصلاح 20 درصد از شبکه آب منطقه اشاره کرد و گفت: خدمات رسانی در مسیر توسعه روستا و بهبود شرایط زندگی اهالی همواره ادامه دارد و شورا که نمایندگان مردم هستند در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند بود.
میرزا آقابیگ همچنین از کمبود امکانات بهداشتی درمانی و نیاز به بازنگری طرح هادی به عنوان مهمترین مشکلات روستای لواسان بزرگ اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لواسان الگو مشارکت های مردمی لواسان بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی