Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته برگزاری رقابت‌های دایموند لیگ اسلو «بیسلت گیمز» دو مسابقه مجازی تحت عنوان «بازی‌های غیرممکن» برگزار خواهد کرد. تاریخ انتشار: 17:17 - 10 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۸۵۱

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در پی شیوع ویروس کرونا کمیته برگزاری مسابقات دایموند لیگ اسلو موسوم به «بیسلت گیمز» رقابتی‌هایی را در دو ماده ۳۰۰ متر مانع و پرش با نیزه به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات روز ۲۲خرداد سال جاری (۱۱ ژوئن ۲۰۲۰) تحت عنوان «بازی‌های غیرممکن» برگزار خواهد شد که طی آن کارلسن وارهلم نروژی در در ماده ۳۰۰ متر با مانع خواهد دوید. همچنین موندو دوپلانتیس سوئدی (رکورددار پرش با نیزه-داخل سالن) و رنالد لاولینی فرانسوی در پرش با نیزه «استقامتی» با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت‌های لیگ الماس «دایموند لیگ» هر ساله در ۱۵ مرحله و در کشور‌های مختلف برگزار می‌شود. اسلو-نروژ یکی از میزبان‌های این مسابقات جذاب و دیدنی است که در حال حاضر تصمیم به برگزاری این رقابت مجازی گرفته است.

بیشتر بخوانید: حضور تیم ملی دوومیدانی در بازی‌های ساحلی آسیایی ۲۰۲۰

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا دایموند لیگ دایموند لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد

امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای مقتدرانه قهرمان بوکس جوانان آسیا در کشور قزاقستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا در کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

در رقابت‌های امروز امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای توانست با غلبه بر حریفان مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

اسماعیلی در وزن +۹۲ که با ناک اوت کردن نماینده کشور هندوستان به فینال رسیده بود، به مصاف شهزاد پولوونوف از کشور ازبکستان رفت و توانست در سه راند پیاپی و با ضربات سهمگین خود حریف خود را از پیش رو برداشته و قهرمان جوانان آسیا شده و مدال طلا این رقابت‌ها برای تیم اعزامی کشورمان کسب کند.

به گزارش ایمنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم تا هجدهم اردیبهشت در قزاقستان در حال برگزاری است.

کد خبر 751221

دیگر خبرها

  • رویداد رسانه‌ای «جام امید» در البرز برگزار می‌شود
  • حضور سه دونده ایرانی در لیگ الماس
  • صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات استان تهران تضمین می‌شود
  • برگزاری اجلاس گروه کاری دریای خزر در تهران
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • کشف جدید باستان‌شناسان: نگو حجر، بگو شجر!
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند