Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@02:06:02 GMT

واکنش پدیده لیگ برتر به پیشنهاد پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۸۰۶

واکنش پدیده لیگ برتر به پیشنهاد پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: با پیکان قرار دارم و هرباشگاهی پیشنهادی دارد باید به باشگاه مطرح کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شهریار مغانلو در خصوص تمریناتش در روزهای قرطینه اظهار داشت:

در خانه کنار خانواده هستم و زیر نظر کادر فنی تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهم. هیچکدام از این تمرینات انفردای، جای تمرینات گروهی را نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این بیماری تمام شود و بتوانیم تمریناتمان را آغاز کنیم.

شهریار مغانلو در خصوص شایعات مذاکره با باشگاه پرسپولیس گفت:

من با باشگاه پیکان قرار دارم و هرکسی، هر پیشنهادی دارد باید باشگاه مطرح کند. در مورد این موضوع باید باشگاه تصمیم نهایی را بگیرد. امیدوار این فصل به خوبی و خوشی تمام شود.

مغانلو در مورد علاقه‌اش به پرسپولیس عنوان کرد:

در این مقطع از فصل منطقی نیست درباره این موضوع صحبت کنم. در حال حاضر تمام تمرکزم برای حفظ سلامتی‌ام است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم برای پیکان بازی های خوبی انجام دهم و پیکان به جایگاه اصلی اش در جدول برسد. اگر پیکان کمی خوش شانس‌تر بود الان جایگاه خیلی خوبی داشتیم.

شهریار مغانلو مهاجم پیکان در خصوص از سر گیری لیگ برتر خاطرنشان کرد:

باید جامعه به امنیت برسد. ظاهرا قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود ولی آیا دیگر عوامل برگزاری یک مسابقه در خطر قرار ندارند؟ آیا این توپ، زمین و جاهای دیگر را لمس نمی‌کنیم؟ باید دید مسئولان در نهایت چه راهکارهایی را در نظر خواهند گرفت.

فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان پرسپولیس پرسپولیس پیکان شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم