Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای معاونین بهزیستی گفت: الویت برای توانمندسازی معلولین ایجاد اشتغال است و بخش خصوصی نیز می تواند در این زمینه همیاری کند .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مصطفی طاهری در جلسه شورای معاونین بهزیستی گفت : کاردر سازمانی چون بهزیستی که رسیدگی به معلولین و نیازمندان فقط یکی از وظایف سنگین آن است ، سخت و پرارج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی حمایت از جامعه هدف بهزیستی را مهم برشمرد و افزود ؛ آشنایی جامعه هدفبهزیستی با حقوق خود می تواند از فعالیت های سازنده باشد.
 وی با تاکید بروجود منابع مالی مناسب در کشور اظهار داشت :  شناسایی دقیق افراد نیازمند ‌و ایجاد بانک اطلاعاتی برای توزیع درست منابع می تواند دراجرای درست  عدالت موثر باشد .
مصطفی طاهری عنوان کرد : عدم عدالت در نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارکنان  وجوددارد چراکه کارسخت و فرسایش روحی  کارکنان بهزیستی با دستگاههای اداری دیگر قابل قیاس نیست .
وی با تقدیر از زحمات و تلاشهای خالصانه کارکنان بهزیستی تصریح کرد : الویت برای توانمندسازی معلولین ایجاد اشتغال است و بخش خصوصی نیز می تواند در این زمینه همیاری کند .

 


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی نماینده مردم زنجان و طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم

نائب رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: عدالت در پرداخت‌ها ‌و احقاق حقوق کارگران شهرداری دغدغه اصلی اعضای شورای شهر و از خطوط قرمز آنهاست.

فاطمه بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: این پاکبانان هستند که در خط مقدم خدمت به مردم هستند و حقیقتاً عملکرد آن‌هاست که رضایت مردم را به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: عدالت در پرداخت‌ها و احقاق حقوق کارگران شهرداری دغدغه اصلی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد و از خطوط قرمز آنهاست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: از دغدغه‌های اصلی کارگران شهرداری طرح طبقه‌بندی و پرداخت به موقع حقوق‌ها است که با پیگیری اعضای شورای ششم طرح طبقه‌بندی کارگردان شهرداری در قراردادها و مناقصات گنجانده شد، همچنین با توجه به وظیفه نظارتی شورای شهر نظارت‌ها در خصوص پرداخت حقوق‌ها تشدید پیدا کرد.

بیگی گفت: سختی کار یکی دیگر از مطالبات کارگران بود که با اهتمام شورای شهر این موضوع نیز پیگیری شد و پیمانکاران مستلزم به پرداخت این سختی کار هستند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهرکرد در چارچوب قانون آماده شنیدن و پیگیر مطالبات کارگران شهرداری است، ادامه داد: همه تلاش خود را برای حمایت از حقوق کارگران انجام دادیم و اگر حقی از جامعه کارگری تضییع شده است از آنان عذرخواهی می‌کنیم.

کد خبر 749743

دیگر خبرها

  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است