Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:54:43 GMT

پیش‌بینی باد و رگبار در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۹۳۸

پیش‌بینی باد و رگبار در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه رگبار و رعد و برق در استان تا فردا خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا اواخر روز پنجشنبه شاهد رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق، شرق و ارتفاعات خوزستان خواهیم بود. در این مدت، ورزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای در استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار بارش تگرگ به صورت محلی و نقطه‌ای نیز وجود دارد. در این مدت خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته جنوب اهواز با ۳۵.۴ و دهدز با ۱۰.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۲.۲ تا ۳۴.۶ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و رگبار باران در تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.

همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • پیش بینی تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید در لرستان