Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری از پخت روزانه ۴۰۰ پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان صومعه‌سرا خبر داد.

حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» در حاشیه رزمایش مواسات و توزیع یک هزار و ۴۰۰بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: شهرستان صومعه‌سرا به همت مردم و مسئولان در طرح رزمایش مواسات شرکت بسیار گسترده‌ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه از نیمه شعبان که این طرح اعلام شد تا کنون، در ۲ مرحله این رزمایش در سطح شهرستان انجام شده است افزود: افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا که زندگی و معیشت آنها سخت شده است را شناسایی و بسته‌های معیشتی را بین آنها توزیع می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه تا کنون ۲ هزار و ۸۰۰بسته معیشتی بین افراد آسیب‌دیده توزیع شده است گفت: هر یک از بسته‌ها شامل برنج، مرغ، گوشت، رب، روغن، ماکارونی و خرما به ارزش ۳۰۰ هزار تومان است.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه، شوارهای اسلامی، دهیاران، هلال احمر و شورای زکات و مساجد مسئولیت توزیع بسته‌ها را دارند تصریح کرد: همچنین علاوه بر این بسته‌ها، روزانه ۴۰۰ پرس غذای گرم پخته می‌شود و توسط کمیته امداد و نیروها و گروه‌های جهادی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان سومین مرحله رزمایش مواسات انجام شده و یک هزار و ۴۰۰بسته بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از پنج هزار بسته حمایتی و معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه دستگیری از نیازمندان است و از مردمی که در تمامی مسائل و بحران‌ها با مسئولان همراهی دارند، تشکر ویژه می‌شود.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات رزمایش مواسات و همدلی رزمایش مواسات بین نیازمندان صومعه سرا بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران