Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی در ماه رمضان انواع سختگیری‌ها را علیه اسرای فلسطینی اعمال می‌کند و گاهی وعده افطار آنها را تا نیمه شب به تأخیر می‌اندازد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی از سختگیری رژیم صهیونیستی به اسرای فلسطینی در ماه رمضان و افزایش رنج و درد آنها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری «وفا»، کمیته مذکور اعلام کرد، اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اقداماتی مانند تفتیش‌های روزانه، متفرق کردن اسرا هنگام انجام فعالیتی مشخص و دادن غذاهای بد به اسرا می‌زند و در بسیاری از مواقع وعده افطار اسرای موجود در مراکز بازجویی و توقیف را عمدا تا نیمه شب به تأخیر می‌اندازد.

کمیته امور اسرا ادامه داد: همچنان ۵۰۰۰ اسیر از جمله ۴۲ زن، ۷۰۰ بیمار، ۱۸۰ کودک کم سن و سال، دهها سالخورده و صدها اسیر محکوم به حبس ابد که برخی بیش از ۲۵ سال از حبسشان می‌گذرد در زندان‌های اسرائیل وجود دارند.

تهدید سحرخوان‌ها

وزارت خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه «عرین زعانین» سحرخوان منطقه «وادی الجوز» قدس به بازداشت، پرداخت جریمه نقدی و ممانعت از انجام این کار در بخش قدیمی قدس را محکوم کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری وفا، وزارت خارجه فلسطین افزود: این تهدیدات ادامه جنگ نامحدود اشغالگر علیه شهر مقدس قدس و شهروندان هویت آن است و تلاشی برای هدف گرفتن حضور فلسطینی‌ها، اسرائیلی کردن زندگی در قدس، یهودی‌سازی آن، تغییر ظاهری و سوق دادن شهروندان فلسطینی به ترک آن است.

این وزارت‌خانه تأکید کرد، شناسایی قدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی توسط آمریکا و انتقال سفارت آمریکا به این شهر چراغ سبز را به مقامات رژیم صهیونیستی برای تشدید اینگونه اقداماتش داده اما تمام این اقدامات غیرقانونی است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین ماه رمضان اسرای فلسطینی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی علیه اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با اشاره به اینکه شرایط نوار غزه پس از صدور حکم دیوان بین‌المللی دادگستری برای توقف نسل‌کشی در این منطقه تغییری نکرده، اعمال تحریم‌هایی بر رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

آلبانیز اظهار کرد: اسرائیل هنوز با ورود من به اراضی اشغالی جهت انجام وظیفه‌ام مخالفت می‌کند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین در ادامه گفت: به صدها زخمی و کودک اجازه داده شد بدون داشتن همراه در مصر تحت درمان قرار بگیرند، شرایط بیمارانی که به مصر منتقل شدند، بسیار وحشتناک است.

او افزود: انتقال تجهیزات پزشکی و تخت به غزه به بهانه استفاده حماس از آنها ممنوع است.

این مسوول سازمان ملل در ادامه گفت: هراسی که مردم غزه تجربه می‌کنند، قابل توصیف نیست و شرایط در کرانه باختری نیز روبه وخامت است.

آلبانیز تاکید کرد: سازمان ملل باید مسوولیت‌های انسانی خود را بر عهده گرفته و امنیت را برای آوارگان تامین کند.

او با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی بر اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه