Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس گفت: کمیته امداد فارس از محل کمک‌های بنیاد مستضعفان ۶ هزار خانواده بسیار نیازمند تحت پوشش خود را مورد حمایت قرار داده است. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عنایت‌الله رحیمی بعد از ظهر امروز در مراسم توزیع 50 هزار بسته غذایی ویژه محرومان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس که با عنوان رزمایش بخشش ایرانیان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان فارس به همراه ارتباط ویدئوکنفرانس با رئیس کمیته امداد برگزار شد، اظهارداشت: 72 آشپزخانه به منظور تهیه و توزیع غذای بهداشتی میان محرومان جامعه توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در این استان فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با بیان این که یک میلیون و 200 هزار خانوار در استان فارس کمک‌های معیشتی 200 هزار تا 600 هزار تومانی دولت را دریافت کرده‌اند، افزود: 70 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در این استان تائید شده‌اند که تا آخراردیبهشت به آنان پرداخت می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که استانداری فارس با همکاری خیرین، 30 هزار بسته بهداشتی را در محلات حاشیه‌ای شهرها توزیع کرده است، گفت: تهیه و توزیع هفت هزار و 500 بسته معیشتی نیز در دستور کار استانداری فارس قرار دارد.

بسیجیان رشت 12000 بسته بهداشتی بین مردم توزیع کردند6000 بسته بهداشتی توسط بسیج مهندسان بین کشاورزان مازندارانی توزیع شداز گوشه و کنار اصفهان| مسابقه‌ای برای کودکان و طرح ختم قرآن جوانان هلال احمر/ 3000 بسته بهداشتی بین مسافران توزیع شد

وی اعلام کرد: اعطای 100 وام 10 میلیون تومانی و 500 وام 5 میلیون‌تومانی قرض‌الحسنه به پرستاران و کادر خدماتی بیمارستان‌هایی که درگیر بیماری کرونا بوده‌اند در روزهای آینده در دستور کار قرار دارد.

استاندارفارس گفت: خوشبختانه با همدلی و همکاری تمام نهادهای حاکمیتی و همیاری خیرین و نمایندگان استان حرکت مناسبی شکل گرفته و اقدامات خوبی برای کمک به محرومان صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که یک هزار و 12 خانوار نیازمند از محل تبصره 14 به صورت ماهانه مستمری دریافت کرده اند،افزود: همچنین به میزان پنج میلیارد تومان وام صفر درصد به افرادی که کسب و کار آن ها در این ایام دچار مشکل شده پرداخت صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که کمیته امداد استان فارس تا پیش از این 40 هزار بسته حمایتی را به ارزش هفت میلیارد تومان میان خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است، گفت: همچنین رقم 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نبوده‌اند و در ایام شیوع ویروس کرونا دچار مشکلاتی شده بودند از دیگر اقداماتی است که در استان فارس صورت گرفته است.

انتهای پیام/423/ ز

R7771/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان فارس بسته بهداشتی کمیته امداد هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد