Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سخنگوی فدراسیون فوتبال در توییتر پاسخ خبرنگار سرشناس ایتالیایی را داد و از او خواست تا خبر مربوط به مذاکره فدراسیون با استراماچونی را تکذیب کند.
به گزارش خرداد ،جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی شب گذشته(سه شنبه) مدعی شد فدراسیون فوتبال ایران با آندره‌آ استراماچونی وارد مذاکره شده تا هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال دقایقی بعد این خبر را تکذیب کرد.
حالا امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در توییتر و زیر پست دی‌مارتزیو درباره مذاکره فدراسیون به صورت مستقیم جواب او را داده و از او خواسته تا این خبر زردی که کار شده را بردارد و یا آن را تکذیب کند چرا که تیم ملی فوتبال ایران، سرمربی دارد.
علوی در پاسخ به دی مارتزیو گفت:
"سلام آقای جیانلوکا دی مارتزیو
پیرو مطلب شب گذشته درباره تماس مسوولان فدراسیون فوتبال ایران با آقای آندره‌آ استراماچونی در حساب تویتری شما دقایقی پس از تکذیب رسمی موضوع توسط فدراسیون فوتبال ایران، به اطلاع می‌رسانیم  انتشار این شایعه در شرایطی که تیم ملی  ایران با سرمربی تحت قرارداد خود(آقای دراگان اسکوچیچ) در حال برنامه‌ریزی جدی برای ماه‌های آتی و مسابقات مهم آینده  است علاوه بر عاری بودن از واقعیت و فضاسازی بی‌مورد در سطح رسانه‌ها، در دایره‌المعارف بین‌المللی ارتباطات هم در زمره اخبار زرد محسوب می‌شود که طرح آن بدون تحقیق و بی‌توجه به تکذیب رسمی به اعتبار منبع منتشرکننده خدشه جدی وارد می‌سازد.
خواهشمند است با توجه به اخلاق حرفه‌ای شایعه منتشره را به قید فوریت تکذیب کنید.
امیر مهدی علوی
سخنگوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران" برچسب ها: فدراسیون فوتبال ، دی‌مارتزیو

منبع: خرداد

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال دی مارتزیو فدراسیون فوتبال فوتبال ایران دی مارتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی